Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zenderaanbod

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• zenderaanbod

Lijkt mij heel onverstandig om Eurosport te verwijderen of in een duurder pakket te stoppen. Onacceptabel. Een goede reden als dit blijvend is om over te stappen naar een andere aanbieder

Van harte gefeliciteerd: U bent de honderdduizendste reageerder op het zenderaanbod. En heel veel sterkte toegewenst met de overstap.

Reageer

Ik ben al lang klant bij Delta, maar ik overweeg nu maar om over te stappen naar een andere provider, hoe vervelend ik dit ook vind.
      Delta moet met een oplossing komen.

J Rottier te Sluis

Reageer

Lucmost
        Als Zeelandnet nu wel Discovery in het pakket had gehouden en u moest hiervoor meer betalen, had u hiermee akkoord gegaan?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jacky
          Lucmost
          Als Zeelandnet nu wel Discovery in het pakket had gehouden en u moest hiervoor meer betalen, had u hiermee akkoord gegaan?
          Ja

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jlr2
            Delta moet met een oplossing komen.

Reageer

Over inflatie gesproken, r0n, Delta/ZeelandNet brengt toch ook veel meer in rekening richting klant.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Over inflatie gesproken, r0n, Delta/ZeelandNet brengt toch ook veel meer in rekening richting klant.
                Dat weet ik niet, en kan ik ook (op dit moment) niet controleren...........

Reageer

Reageer

Dat was dubbel!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door lucmost
                      Lijkt mij heel onverstandig om Eurosport te verwijderen of in een duurder pakket te stoppen. Onacceptabel. Een goede reden als dit blijvend is om over te stappen naar een andere aanbieder

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Dat weet ik niet, en kan ik ook (op dit moment) niet controleren...........
                        Hoe het ook is we zitten zonder Europoort, terwijl de grote sport evenementen er zitten aan te komen.
                        Dus zal er iets moeten gebeuren. misschien een bemiddelaar die de materie beheerst ?

Reageer

Discovery wil de Delta klanten natuurlijk tegemoet komen en heeft een onwaarschijnlijk aanbod gedaan!
                          De Eurosport Player kun je nu 1 maand gratis kijken!
                          Ga naar de website: http://nl.eurosportplayer.com/ en meld je aan met de code die alleen vandaag geldig is! Staat in de PZC van vandaag.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X