Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Koppeling Zeelandnet/Mijn Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Koppeling Zeelandnet/Mijn Delta

    hoe kan ik een Zeelandnetaccount koppelen aan mijn Delta?

    In mijn Delta, en ja ik heb de instructies op het forum uiteraard gevolgd, krijg ik geen opties tot koppelen Zeelandnet.
    Ik kreeg deze opties eerder ook niet maar dacht dat eea misschien nog zou volgen. Er is dus ook nooit eerder een koppeling geweest.

    En de pagina van Zeelandnet verwijst me vrolijk naar Mijn Delta voor aanpassingen qua Zeelandnet...

    Het zou zo ondertussen toch wel 's leuk zijn om te kunnen zien waar ik voor betaal. Afschrijvingen vinden uiteraard wel hun weg onder de noemer "Zeelandnet"...

    Ik hoor graag van u.

    Mvg Jack

  • #2
    heb je de activatie email al gehad? https://account.delta.nl/registreren

    Reageer


    • #3
      Ik neem aan van wel want het MijnDelta gedeelte is actief en ik kan ook mij Delta rekeningen etc online daar bekijken. Het enige wat ik daar niet kan is mijn Zeelandnet account koppelen zodat ik ook die gegevens kan inzien, wijzigen, etc...

      Bij gekoppelde klantgegevens staan alleen gegevens mbt mijn Delta nuts voorzieningen edoch geen zeelandnet oid...

      Reageer


      • #4
        Dit werkt van geen kanten. Steevast krijg je een foutmelding, na de acitivatiemail. Maakt verder niet uit hoor. Komende dagen worden alle aanbieders vergeleken en worden alle diensten elders overgeheveld. Er zijn beslist voordeligere aanbieders die wel alle zenders in hun pakketten blijven behouden.

        Reageer


        • #5
          Tom, kan het zijn dat je je hebt aangemeld in een andere browser dan waar je nu probeert je gegevens te koppelen?
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            nee.

            Reageer


            • #7
              Geen oplossingen?

              Reageer


              • #8
                Die foutmelding krijg ik idd ook bij het aanklikken van de 'activatiemail'... Verder noppes nada...

                Reageer


                • #9
                  waarom reageert er geen moderator?! Gisteren nog de moeite genomen per telefoon om te vragen. Het zou in combinatie moeten zijn met het klantnummer. Deze is mij niet bekend en wordt ook niet bij de afschrijving gebruik!
                  Graag info ipv een lulverhaal ophangen! Deze info heb ik slechts nodig om mijn internetsnelheid te kunnen zien. De rest is mij bekend. Overstappen doe ik sowieso, ongeacht of zeelandnet nu wel of niet mee wenst te werken. ....

                  Reageer


                  • #10
                    Tom,

                    het lijkt erop dat je heel ontevreden bent. Je gebruikt woorden die hier niet op zijn plaats zijn. Heb je voor ons postcode, huisnummer en bankrekeningnummer waar je de betalingen mee doet (ter verificatie)? Wil je deze dan sturen naar [email protected]? Dan kunnen wij dit voor je nakijken. Graag een link van dit topic in de e-mail en de vraag die je hebt. Je mag natuurlijk ook telefonisch contact met onze klantenservice hiervoor opnemen, maar dat had je al gedaan toch?
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      Valt wel mee hoor met die woorden. Dat komt er nou van als men niet naar klanten luistert of communiceert. Ik snap best dat het na een week heel veel en harde kritiek niet mee valt om het te ontvangen. Een feit is dat Zeelandnet de laatste week niet al te best voor de dag is gekomen met maatregelen en de wijze van communiceren met haar klanten.
                      En u kunt uit eerdere reacties lezen dat het inloggen naar mijn delta niet ( goed) werkt.

                      Telefonisch contact heeft idd. niets opgeleverd. En ik schat in dat mijn mail pas is beantwoord op het moment dat ik al ben overgestapt....

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door JackolG
                        Ik neem aan van wel want het MijnDelta gedeelte is actief en ik kan ook mij Delta rekeningen etc online daar bekijken. Het enige wat ik daar niet kan is mijn Zeelandnet account koppelen zodat ik ook die gegevens kan inzien, wijzigen, etc...

                        Bij gekoppelde klantgegevens staan alleen gegevens mbt mijn Delta nuts voorzieningen edoch geen zeelandnet oid...
                        Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met hierin je klantnummer van DELTA en je relatienummer van ZeelandNet. Dan ga ik kijken waar het probleem ligt.
                        Tom voor jou geldt het zelfde

                        Reageer


                        • #13
                          is zoals vermeld al lang gedaan per mail. En zoals vermeld schat ik in dat een constructief antwoord komt als de overstap al actueel is....

                          Reageer


                          • #14
                            [email protected].
                            Je mag de e-mail ook nogmaals toesturen.

                            Reageer


                            • #15
                              is niet meer nodig. De overstap is inmiddels een feit. Zeelandnet kan beter zorgen dat de zaakjes goed voor elkaar zijn. Ik heb dagen geleden al een mail gestuurd naar [email protected]. Ik ben het echter wel gewend geraakt. Het gebeurt wel vaker dat zeelandnet geen reactie geeft op een mail. Dit is meer dan eens gebeurd..

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X