Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overzetten van pakket mis gegaan

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overzetten van pakket mis gegaan

    graag uitleg over wat er is misgegaan bij het overzetten van ene klant nummer naar de andere. (ooit per ongeluk 2 accounts gekregen) nu betaal ik ineens een bedrag tewijl ik nog in de beloofde actie periode zit. Daarnaast kan ik niet meer inloggen op mijn account. kan ook geen nieuwe aanmaken op mijn email adres want de oude is blijkbaar nog actief.

  • #2
    Hallo ilonalammer1981, welkom op het forum.

    Zou je een e-mail kunnen sturen naar [email protected] met de betreffende klantnummers? Dan kunnen we uitzoeken wat er is misgegaan.

    Reageer


    • #3
      Hallo ilonalammer1981,

      Is het probleem inmiddels verholpen via de e-mail?
      Wil je de oplossing met ons delen?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X