Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meterstanden invullen lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Meterstanden invullen lukt niet

    Ik probeer de meterstanden in te vullen, die moeten vandaag bij Delta binnen zijn.
    Maar als ik het opname kenmerk invul die op de kaart staat zegt hij dat het kenmerk niet bestaat.
    Zo kom ik dus niet verder naar de volgende velden.
    Weet iemand of ik dit anders kan doen?

  • #2
    Ik heb dat ook ooit gehad, heb het toen gewoon via de ouderwetse post gedaan, het jaar daarop werkte alles wel

    Reageer


    • #3
      Voor de zekerheid zou ik even bellen met de Klantenservice van Delta: https://www.delta.nl/klantenservice

      Dit om te voorkomen dat de meterstanden niet op tijd worden aangeleverd en door Delta zelf geschat worden.

      Reageer


      • #4
        Hoi Marie,

        Zou een privebericht willen sturen met je klantgegevens. Zodat ik kijken wat ik voor je kan doen.
        Privebericht stuur je door op mijn naam te klikken.

        Reageer


        • #5
          Dank je Ferry,
          je hebt een Pb

          Reageer


          • #6
            Ik heb de meterstanden doorgezet naar de desbetreffende collega die dit netjes gaat verwerken. Zodat de juiste meterstanden op de jaarnota staan. Volgend jaar kun je weer netjes de standen doorgeven via het MijnDELTA account.

            Reageer


            • #7
              Dank je wel voor de hulp
              Volgend jaar nieuwe poging om het via het account door te geven.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X