Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraagje over meterstanden

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Vraagje over meterstanden

Goedemiddag,
    per 7 maart heb ik mijn contract opgezegd en moet ik mijn meterstanden doorgeven.
    Nu wil ik dit online doen en heb ik een mail gekregen van Delta met een MR nummer.
    Dit kan ik echter niet online invullen. LET OP: Begint uw opnamekenmerk met "MR"? Dan kunt u deze hier niet invoeren.
    Echter heb ik ook nog geen kaart in de brievenbus gekregen over meterstanden opnemen en terug sturen?
    Hoe moet ik dit nu doen?

met vriendelijke groet,
    Rebecca

Oorspronkelijk gepost door becca70
    Goedemiddag,
    per 7 maart heb ik mijn contract opgezegd en moet ik mijn meterstanden doorgeven.
    Nu wil ik dit online doen en heb ik een mail gekregen van Delta met een MR nummer.
    Dit kan ik echter niet online invullen. LET OP: Begint uw opnamekenmerk met "MR"? Dan kunt u deze hier niet invoeren.
    Echter heb ik ook nog geen kaart in de brievenbus gekregen over meterstanden opnemen en terug sturen?
    Hoe moet ik dit nu doen?

met vriendelijke groet,
    Rebecca
    Hallo Rebecca,
    Ik zou morgen gewoon even bellen.

Reageer

Beste Rebecca,

Je kunt inderdaad even bellen, maar dan wel maandag vanaf 8.00uur naar onze klantenservice of je kunt de meterstanden doorsturen per e-mail naar [email protected]. Vermeld hierin dan wel even je klantnummer, het adres waar het om gaat en de MR codes die je hebt ontvangen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X