Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijndelta: produkt alles-in-een onbereikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijndelta: produkt alles-in-een onbereikbaar

    Gisteren gaf MijnDelta aan wegens onderhoud onbereikbaar te zijn. Inmiddels is inloggen weer mogelijk en is alles te zien, behalve "alles-in-1" onder "Mijn produkten". Ik krijg al de hele dag een melding : soms gaat er wel eens iets mis...probeer het later nog eens.
    Een ander topic dat over MijnDelta ging, is sinds vanmiddag opeens verwijderd...
    Meer mensen hier last van?

  • #2
    Ik had hier eerder moeten reageren dus...want dat helpt!

    Reageer


    • #3
      Ik heb ook gezien dat het topic ineens was verwijderd....vreemd.
      Misschien werd er iemand beledigd of zoiets.....
      Maar in dat topic melde ik ook dat ik gewoon kon inloggen....
      Maar er was nog wel iets aan de hand: Ik kon miet op de pagina komen waar ik mijn inloggegevens kan wijzigen.
      Een paar uur later lukte dat wel.
      Nu kan ik echter helemaal niet inloggen..Dan krijg ik ook de melding er gaat wel eens iets mis.....

      Reageer


      • #4
        Jos, Nica,

        afgelopen weekend hebben we nogal een spamrun op het forum gehad, tijdens het verwijderen van de spamtopics zijn er per ongeluk ook wat gewone topics verwijdert, ik begrijp dat Frans deze inmiddels heeft teruggezet, excuses daarvoor.

        @ Nica: Ik heb zojuist ingelogt op MijnDELTA, kreeg geen foutmelding te zien, heb je hier nog steeds last van?

        Reageer


        • #5
          Ja, nu heb ik er weer last van Marco. nu kan ik weer niet inloggen en zojuist, nadat ik dat bericht geplaatst had lukte het wel... Het lijkt dus de ene keer wel goed en even later weer niet. Ik heb het met 2 verschillende pc's geprobeerd en bij allebei hetzelfde. En het wachtwoord kan ook niet verkeerd zijn want deze typ ik niet.

          Reageer


          • #6
            Nica,

            Lijkt me duidelijk dat je dit probleem niet bij jezelf hoeft te zoeken, de melding die je nu krijgt te zien zie je nl niet als bv je wachtwoord niet goed zou zijn.
            Ik zit inmiddels thuis maar zal het morgen doorzetten naar de juiste afdeling

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X