Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

t.v kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • t.v kijken

    Geweldig,fijn voetbal kijken op laptop,wordt er weer gestottert,dus even eraf,want dat is zooooooo storend!
    er weer op, moet ik ineens 2x inloggen en krijg daarna alleen een radartje met de opmerking niet geladen,dit is al vanaf half negen aan het tutten,mn lol is er van af, DELTA er is altijd wel wat:@

  • #2
    Hoi astrid51,

    Er zijn geen problemen bekend met het haperen van de app de laatste tijd. Wanneer meer mensen hier last van hadden gehad, dan hadden hier veel meer berichten gestaan. Mijn vermoeden is daarom ook dat er niet zo zeer een probleem is met de app, maar eerder met de verbinding waardoor je hapering en uitval ondervind.

    Ik zie een apparaat aangesloten staan met een 100 Mbps verbinding terwijl je een abonnement van 150 Mbps afneemt en ook zie ik wel wat interferentie ontstaan. Gebruik je toevallig nog een losse router? Hiermee zou je de volle snelheid van je abonnement niet kunnen halen. Die router zou je in theorie niet meer nodig hebben aangezien het modem ook een routerfunctie bied. Je kan de draadloze apparaten dan direct verbinding laten maken met het modem.

    Daarnaast zag ik nog een verkeerd profiel staan in je modem, dus heb die nog even opnieuw opgeleverd. Herstart ook even de losse router, mits aanwezig. Blijf je problemen ondervinden met de app, of de verbinding zelf, laat dat dan even weten. Wij kijken dan even verder voor je.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Hallo MatthijsL,Als ik de losse router er af haal ,doet het internet het niet meer.
      Heb gisteravond mn cleaner even laten werken ,en wat? alles deed het weer,en doet het weer.
      bedankt voor je hulp.gr:$

      Reageer


      • #4
        Beste astrid51, fijn om te horen dat het allemaal weer werkt! Zou je misschien nog een beste antwoord kunnen aanklikken?

        Reageer


        • #5
          Nou niet alles is op gelost,mn snelheid blijft nog te traag,ook tijdens t.v kijken,maar ja dat is al maanden zo.:?

          Reageer


          • #6
            Hoi Astrid,

            Zou je mij in een privebericht je klantnummer of relatienummer willen sturen zodat ik kan kijken of we wat aan je snelheid kunnen doen.
            Privebericht stuur je door op mijn naam te klikken.

            Reageer


            • #7
              Hallo Astrid,

              Heeft Ferry het nog kunnen fixen voor je?

              Reageer


              • #8
                Hallo Linda,
                ER is een monteur geweest maandag en alles werkt toppie.
                Bedankt voor de goede service hoor!

                Reageer


                • #9
                  Wat fijn om dit lezen, dank je wel!

                  Wil je nog even het antwoord kiezen waaraan jij het meest hebt gehad?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X