Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verhuizen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verhuizen

    Ik ga 1 maart verhuizen naar spijkenisse.
    als ik mijn tv telefonie en internet opzeg kan ik dan wel mijn mailadres behouden?

  • #2
    Als je geen Internet meer hebt van ZeelandNet, vervallen ook je Zeelandnet-mailaccounts.

    Heb je bijv. een gmail-account/Hotmail/live etc., dan natuurlijk niet.

    Haal bijv. alle mail met een programma binnen en sla je mailadressen op.
    Heb je ook Internet op je nieuwe adres bij een andere Provider, laat je contacten dit mailadres dan tijdig weten.

    Nu is het ( helaas) nog zo: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=25,E=0000061911030825986,K=7561,Sxi= 0,case=guid({96BD45A9-44B8-4F80-92E3-152FCD788F72}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door avduin
      Ik ga 1 maart verhuizen naar spijkenisse.
      als ik mijn tv telefonie en internet opzeg kan ik dan wel mijn mailadres behouden?
      Als je iemand kent die ook Zeelandnet heeft, en je vertrouwt die persoon, dan kun je bij hen eventueel een extra email-adres laten aanmaken, nadat je eigen emailadres is vervallen. Die geef je dan dezelfde naam en hoppa, je hebt je oude emailadres terug. Maar, je moet er dan wel rekening mee houden dat het technisch gezien niet van jou is.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X