Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ZeelandNet PiP en DELTA (MijnDELTA) samenvoegen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ZeelandNet PiP en DELTA (MijnDELTA) samenvoegen

    Delta energie en Tv staat op mijn naam en internet en telefonie staat op mijn man's naam. Wel zelfde adres en internetadres. Het wordt niet automatisch samengevoegd en nu dus geen inzicht in telefonie en internet Hoe los ik dit op.

  • #2
    Door alles op 1 naam te zetten?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door adje
      Door alles op 1 naam te zetten?
      Dat gaat dus niet omdat ik geen tweede delta account kan openen op hetzelfde email adres en ik op zeelandnet niet meer in de pip kan.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door paheloma
        Oorspronkelijk gepost door adje
        Door alles op 1 naam te zetten?
        Dat gaat dus niet omdat ik geen tweede delta account kan openen op hetzelfde email adres en ik op zeelandnet niet meer in de pip kan.
        Dan wellicht een belletje naar de klantenservice.

        Reageer


        • #5
          Hallo paheloma,

          Als alles onder een naam komt te staan dan blijft het altijd mogelijk om je gemaakte DELTA account te houden en daarmee in te loggen op het MijnDELTA account dat jij hebt aangemaakt voor de energieproducten en tv. Het is dan ook mogelijk om je ZeelandNet PiP gegevens daar in te zien. Soms moet het nog wel eerst gekoppeld worden.

          Om dan gebruik te maken van bijvoorbeeld de DELTA TV app of Live TV, log je in met het MijnDELTA Account dat jij hebt aangemaakt.

          Om alle gegevens onder een naam te hebben dien je een contractsovername formulier in te vullen. Klik op onderstaande link.

          Ik wil het contract op een andere naam zetten

          Als je niet alles bij elkaar wil zetten om welke reden dan ook, kun je een tweede DELTA account aanmaken onder een ander e-mailadres. Hier kun je dan je ZeelandNet gegevens aan koppelen. Ga dan naar: http://account.delta.nl
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Hallo paheloma,

            Is het inmiddels gelukt of kan ik je nog ergens mee helpen?
            Als het gelukt is, dan vraag ik je om nog even het antwoord te kiezen waar jij het meest aan hebt gehad.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X