Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

MijnDELTA account voor de PiP gegevens van Zeelandnet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MijnDELTA account voor de PiP gegevens van Zeelandnet

    Sinds kort kan je je pip gegevens niet meer inzien via je zeelandnet account je moet hier voor naar Mijn Delta en een account aanmaken, echter nu heb ik een probleem ik beheer via mijn email adres een account van mijn moeder die heeft geen internet. Maar ik heb dat wel nu kan ik niet meer bij mijn pip gegevens want een account aanmaken gaat niet dan krijg ik de melding dat er aleen account gekoppeld is aan mijn emailadres en telefoonnummer hoe los ik dit op?

  • #2
    Hey jan1960,

    Welkom op het forum,
    Het klopt dat er maar 1 emailadres gekoppeld kan worden aan een klantnummer.
    Heb je toevallig ook een ander email adres wat je kan gebruiken?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ferry
      Hey jan1960,

      Welkom op het forum,
      Het klopt dat er maar 1 emailadres gekoppeld kan worden aan een klantnummer.
      Heb je toevallig ook een ander email adres wat je kan gebruiken?
      Nee, het was niet nodig want het waren want ik nam alleen internet af van jullie maar doordat Delta alle diensten digitaliseerde moest ik die van mijn moeder gaan beheren en heb mij email adres hiervoor gebruikt.

      Reageer


      • #4
        Maak gewoon een alias aan voor je moeder (haar naam) op jouw ZeelandNet mail adres.

        Maak dan een DELTA account aan onder de naam (gegevens) van je moeder op basis van deze alias.

        Alle mail gericht aan je moeder komt dan gewoon in jouw mailbox terecht.

        Reageer


        • #5
          Sorry voor de late reactie maar heb het nog al druk gehad. Opgelost bedankt voor de info.

          Reageer


          • #6
            Geen probleem! Fijn om te horen dat het probleem is opgelost.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X