Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

MijnDelta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • MijnDelta

    Om mijn PIP gegevens in te zien moet ik dit nu via MijnDelta realiseren.
    Het inloggen op MijnDelta is geen probleem, maar zodra ik ingelogd ben, verschijnt er een schermpje met welkom en "moet" ik een wijziging invoeren. Klikken op de link bracht me naar het volgende. Daar zag ik, dat er nog geen geboortedatum bekend was. Die ingevoerd en geklikt voor het volgende scherm, maar toen hield het op. Er gebeurde totaal niets, ik kon wel terug, maar niet verder.
    Deze procedure al diverse dagen geprobeerd. Lukt niet. Gisteren gebeld en kreeg te horen, dat er al meer geklaagd was. Maar men was bezig met onderhoud.

    Dit wordt toch wel vervelend, als dat zo lang moet duren, voordat je naar je "PIP" gegevens kan. Te meer, daar ik nog een extra e-mailadres wil aanmaken.

  • #2
    Beste KarloP,

    Heb je dit ook al met een andere webbrowser geprobeerd. Het klopt dat er nog een aantal bugs zijn in MijnDELTA en die hopen we natuurlijk zo snel mogelijk te herstellen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ferry
      Beste KarloP,

      Heb je dit ook al met een andere webbrowser geprobeerd. Het klopt dat er nog een aantal bugs zijn in MijnDELTA en die hopen we natuurlijk zo snel mogelijk te herstellen.
      Beste Ferry,
      Jawel, zowel met Windows 10 Edge, Internet Explorer en Google Chromwe. Ook op een andere laptop.
      Kom geen stap verder.

      Reageer


      • #4
        Hi KarloP,

        Als je dit scherm te zien krijgt, wil je dan eens op de escape knop drukken? Als het goed is, verdwijnt het scherm dan.

        Reageer


        • #5
          Dag Linda,
          Een fantastisch advies. Mijn dank hiervoor!!!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X