Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggen op account MijnDELTA lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggen op account MijnDELTA lukt niet

    wil graag inloggen op account om mijn wifi opnieuw in te stellen op iphone maar kan dat nergens meer vinden.

  • #2
    Ga naar instellingen op je Iphone
    Daar kan je het gewenste wifi-netwerk selecteren.

    Of wil je in het wifi-modem ea in stellen?
    Open dan je browser op je Iphone en voer 192.168.11.1 in.
    Je komt ( indien ongewijzigd) in het wifimodem m.b.v. inloggevens: beheer en zeelandnet ( of het laatste leeg laten).
    Dit laatste alleen indien deze niet gewijzigd zijn.

    Makkelijker is echter dit via pc/laprop te doen.

    Reageer


    • #3
      mijn wifi doet het op mijn iphone maar ik weet mijn gebruikersnaam en ww niet meer voor wifi spots en normaal kon je als je naar je pip ging dat veranderen,maar nu gaat dat niet meer

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door senator
        mijn wifi doet het op mijn iphone maar ik weet mijn gebruikersnaam en ww niet meer voor wifi spots en normaal kon je als je naar je pip ging dat veranderen,maar nu gaat dat niet meer
        Dat gaat nu via MijnDelta

        Reageer


        • #5
          dat is het probleem ik heb account via delta maar ik kan daar niks doen

          Reageer


          • #6
            Log in via Mijn Delta.

            Ga dan naar Mijn Producten, selecteer je Internetabonnement (bijv, Alles in 1). Scroll naar beneden en je vindt Wifi Spots met inloggegevens.

            DE handleiding voor het installeren op de Iphone (OSX) vind je hier: https://www.delta.nl/service/interne...-handleidingen

            Reageer


            • #7
              Hallo senator,

              Is het gelukt met bovengenoemde antwoorden en links?

              Reageer


              • #8
                nee
                het probleem is dat ik dat op die iphone heb,maar die instellingen weet ik
                het gaat erom dat ik buitenshuis ook wifi wil hebben(delta wifi spots ) en normaal kon ik dat veranderen op mijn pip in zeelandnet
                daar had ik een account en nu kan ik dat niet meer.
                als ik inlog op delta en het wil veranderen dan zegt die dat ik niet gemachtigd ben,alleen alleen om het feit dat de gemeente mijn rekening rechtstreeks aan jullie betaald,ben ik niet gemachtigd om iets te veranderen,heel raar vind ik, de gemeente heeft ook al gebeld maar er veranderd niks

                Reageer


                • #9
                  Wil je eens proberen om een nieuw MijnDELTA account aan te maken, dit dan niet te koppelen aan het DELTA klantnummer.
                  Alleen koppelen aan ZeelandNet gegevens.

                  Reageer


                  • #10
                    zodra ik het email adres invul gaat het niet dan zegt die dat ik al een account heb

                    Reageer


                    • #11
                      Heb je wellicht nog een emailadres of kun je er 1 aanmaken (gmail bijvoorbeeld)?

                      Reageer


                      • #12
                        U bent niet geautoriseerd in MijnDELTA. Neem contact op met uw belangen-behartiger om wijzigingen door te voeren.
                        dit is het probleem.
                        ik heb in de schuld sanering gezeten en daar ben ik al weer een paar jaar vanaf en de gemeente heeft dat ook allang doorgegeven.
                        als dit zo blijft duren dan stap ik over naar een andere provider,ben er al zp lang mee bezig word er een beetje moe van

                        Reageer


                        • #13
                          hotmail heb ik,maar ik ben ook niet zo handig in die dingen hoor

                          Reageer


                          • #14
                            Niet echt een antwoord op mijn vraag.

                            Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is.
                            Als er sprake is van een derde partij, zoals de gemeente, dan is het MijnDELTA account beperkt inzichtelijk.
                            Hier kan ik niets aan veranderen.
                            Mijn antwoord blijft dan ook: maak een account aan voor alleen de multimedia diensten. Dan krijg je deze melding niet.
                            Dit doe je door een account aan te maken via deze pagina. Maak ik dit account aan met een ander emailadres en telefoonnummer dan je hebt gebruikt bij het eerste account.
                            Sla het koppelen aan het klantnummer van DELTA over en koppel het account dus alleen aan het relatienummer van ZeelandNet.

                            Reageer


                            • #15
                              ik heb een hotmail account gemaakt en nu is het wel gelukt
                              vriendelijk bedankt voor de moeite

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X