Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnement aanpassen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnement aanpassen

    Een vraag:
    Mijn dochter heeft nu een all-in-one starter abonnement met 50MB/sec, het contract is al 6 maanden verlopen, dus het kan alle kanten op.
    Nu denkt zij over de aanbieding naar premium, de vraag is, of dan ook de aanbieding geldt van een laag kortings-bedrag voor de eerste 6 maanden.
    Het antwoord kan ik niet terug vinden op mijn.delta.nl ................

  • #2
    Naast de aanbieding voor de pakketten staat rechts "al internetklant" met een toelichting. daaruit leid ik af, dat het aanbod niet geld voor klanten die al internet hebben:
    https://www.delta.nl/tv-internet-tel...ternet/premium

    Het zou inderdaad nog duidelijker kunnen door gewoon te vermelden dat de aanbieding alleen voor nieuwe klanten is.

    Reageer


    • #3
      Als je daar op klikt en je gegevens in voert kom je op de oude pip bij abonnementen.
      Voor de rest wordt er niets vermeld...behalve dat je kontakt op moet nemen met de klantenservice.
      Lekker makkelijk.:P

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Hallo Ron,

          Ik kan natuurlijk de gegevens van je dochter niet inzien maar als zij een Alles-in-1 Instap abonnement heeft dan kan zij gebruik maken van de gratis upgrade naar Alles-in-1 Premium.

          Het is mogelijk 1 jaar lang gratis te upgraden naar het Alles-in-1 Premium abonnement voor dezelfde prijs als het huidige Alles-in-1 Instap abonnement. De snelheid gaat omhoog van 50 Mbps naar 150 Mbps, de mailbox gaat van 2 GB naar 5 GB en ze kan via de DELTA TV App gratis uitzending gemist kijken en gratis programma's opnemen. Na de gratis periode betaalt je dochter EUR 57,50 per maand of ze past het abonnement aan naar keuze. Wil je dochter op het aanbod ingaan? Dan kan ze dit eenvoudig via MijnDELTA aanvragen.

          Reageer


          • #6
            Sandra, bedankt voor het antwoord, ik heb het doorgegeven.
            Prettige jaarwisseling en een goed begin van 2017.

            Reageer


            • #7
              Graag gedaan r0n. Jij ook een fijne jaarwisseling en een goed 2017!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X