Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E-mail met link voor bevestiging DELTA account is terecht gekomen in volle mailbox.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E-mail met link voor bevestiging DELTA account is terecht gekomen in volle mailbox.

    De link die ik toegestuurd kreeg voor het activeren van mijndelta is in mijn te volle mailbox terecht gekomen zodat ik mijn delta account niet kan activeren.....nu is het 24 uur geblokkeerd....wat moet ik doen?

  • #2
    24 uur wachten , mailbox leeg maken , opnieuw link aanvragen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
      24 uur wachten , mailbox leeg maken , opnieuw link aanvragen
      ja...mailbox leegmaken haha...daar kan ik niet komen zonder account van delta....dat is nu net het probleem....als ik de link krijg van delta naar mijn te volle mailbox dan is dat bericht weg dus kan ik het account niet activeren.......

      Reageer


      • #4
        Ga naar Webmail op de Website ( rechtsboven naast Persoonlijk).
        Log in met het betrokken mailaccount ( zonder @zeelandnet.nl) en het bijbehorend wachtwoord.
        Daar kan je het nodige verwijderen.
        Maak dan ook de Prullenbak in Webmail leeg!

        Reageer


        • #5
          Ja sorry , het is er niet makkelijk op geworden , vroeger had je nog een pip bij zeelandnet waar je alles kon regelen.

          Reageer


          • #6
            Is het legen van de mailbox gelukt via de webmail, Fazantjes?
            Dan kun je inderdaad een nieuw account aanmaken.
            Mocht het onverhoopt niet lukken, dan lees ik dat natuurlijk graag.

            Reageer


            • #7
              Als tip wil ik je nog meegeven om gebruik te gaan maken van een e-mailprogramma op je computer zoals bijvoorbeeld Outlook. Zo wordt de e-mail bewaard op je computer en wordt de mailbox op de server elke keer geleegd. Want ik neem aan dat je thuis de post ook niet in de brievenbus bewaard :P

              Als je mailbox al snel volzit dan heb je waarschijnlijk ook nog een verouderd abonnement. Bij onze nieuwe pakketten is de minimale inhoud 500 MB bij TV & Internet Budget. Bij TV & Internet/Alles-in-1 Instap is dit al 2 GB. Dit zit niet zo snel vol.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Beste Loesfermont,

                  De link in de activeringsmail is om veiligheids redenen 24 uur geldig. Na de 24 uur worden de gegevens verwijderd en kan opnieuw een account aangemaakt worden.

                  Reageer


                  • #10
                    We horen helaas niets terug van Fazantjes. Hierdoor neem ik aan dat er na 24 uur gewoon gebruik gemaakt kon worden van onze diensten.

                    Is het bij jou ook nog gelukt Liesfermont?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X