Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet inloggen op MijnDELTA account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet inloggen op MijnDELTA account

    Heb wel een account bij delta maar kan er voor 100x weer eens niet in de vraag is dan ook nog eens of mijn zeelandnet pip pagina hieraan wel gekoppeld zit? Ik vindt het een puinhoop al jaren met inloggen bij delta en nu die pip hier naar toe moet blijkbaar, beter het alweer niet op. Ze doen net of het een Bank is. We spijkeren het maar potdicht Mijn Delta en het gaat nergens over. Al ik dit maar 1x per jaar nodig heb dan zegt dat genoeg. Accountnaam is bekend maar inloggen kan blijkbaar weer eens niet. Vraag je je wachtwoord op herkent hij het e-mail adres ineens niet meer. man man man wat een troep

    gewoon fatsoenlijk inloggen is het enigen wat je wilt alvast is dit maar 1x per jaar. Al die ander flauwekul weg ermee

    afz

    Patrick

  • #2
    [email protected]
    Wil je een korte omschrijving van het probleem meesturen?

    Reageer


    • #3
      Tja klantnr ook dat is een toestand. Had net een site waar je een klantnr moest invoeren en wat denk je ik heb overal #verwijderd door moderator# op staan. maar nee op de website vragen ze een klantnr met een E met 6 nrs. Ik ga niet een heel archief afzoeken om dat ook nog eens te vinden. Dit is wat ik heb #verwijderd door moderator#. dit staat op zowat alle formulieren
      Jij kan er vast niet aan doen maar e.e.a mag toch wel eens besproken worden over de inrichting van pagina's hiermee en klantvriendelijkheid met inloggen

      mvg

      Patrick

      Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
      [email protected]
      Wil je een korte omschrijving van het probleem meesturen?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Kreeg melding dat "Mijn Delta in onderhoud is" bij inloggen. Ja en dat op vrijdag.

          Reageer


          • #6
            Ik zie het nu inderdaad ook, onderhoud tot 22.00 uur vandaag.

            Eerder was er geen onderhoud, dus dit staat los van het probleem dat silverbug ervaart.

            Reageer


            • #7
              Oke ben benieuwd of ik het goede wachtw nog heb en of ik deze dan evt nog kan opvragen. We zien vh weekend wel dan. We laten het hier maar bij ....

              Bedankt voor info

              mvg

              Patrick

              Reageer


              • #8
                Inmiddels kom ik weer op het MijnDELTA account.

                Patrick

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X