Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spamfilter via PIP naar MijnDelta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spamfilter via PIP naar MijnDelta

    Heel, heel lang gelden kon je in je PIP, internet en beveiligingsdiensten je spamfilter instellen, alsmede je black- en whitelist. Ik kan het nergens meer terug vinden. De reden van mijn vraag is dat ik momenteel overstelpt word met ladingen spam, zowel op primair- als extra emailadres.Tientallen spam. Primair adres weinig tot nooit, extra adres veel te veel...
    Is mijn spamfilter soms uitgeschakeld ? Want in de "goede" dagen kreeg je wel eens een spammetje door, aangemerkt als spam door Zeelandnet met die aantal pogingen erbij. Nu niks van dit alles.
    Kan iemand vertellen waar die spamfilter nu staat of is-tie ook wegbezuinigd?

  • #2
    Goeie vraag...ik kan dat ook nergens meer vinden!
    Om het spamfilter te activeren moet er tegenwoordig gebeld worden, over instellingen wordt met geen woord gerept:
    https://www.delta.nl/service/interne...ten/spamfilter

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        De spamfilter is op dit moment niet in MijnDELTA zichtbaar. Uiteraard excuses hiervoor.

        We werken eraan om deze terug in het account te krijgen.
        Naar verwachting zal dit gefixt zijn op 19 december.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
          De spamfilter is op dit moment niet in MijnDELTA zichtbaar. Uiteraard excuses hiervoor.

          We werken eraan om deze terug in het account te krijgen.
          Naar verwachting zal dit gefixt zijn op 19 december.
          Niet zichtbaar maar blijkbaar ook niet werkend, net weer vijf spam verwijderd. 't Is hier dweilen met de kraan open....

          Reageer


          • #6
            Omdat de spamfilter nog niet werkbaar is, adviseer ik om de berichten + headers te mailen naar [email protected]. Een andere oplossing heb ik even niet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
              Omdat de spamfilter nog niet werkbaar is, adviseer ik om de berichten + headers te mailen naar [email protected]. Een andere oplossing heb ik even niet.
              Beste Linda,

              Een lange tijd gepoogd om al mijn spamberichten door te sturen naar [email protected]. Dit allemaal vanuit mijn webmail. Want ik ontvang dit spamrommel liever niet op mijn WLM. Sommige berichten laten zich wegsturen naar jullie emailadres, maar vele anderen niet, zie bijlage. Ik laat alle weigeraars in mijn spammap zitten, bovendien kan ik steeds weer die spams opruimen. Ik heb van mijn leven nooit zoveel gezien in zo'n korte tijd...., de meest grootste flauwekul, helaas.
              Wordt vervolgd....

              Reageer


              • #8
                Beste Linda,
                Als de spamfilter niet in werking is waarom schrijft men daar dan wel een bedrag voor af van mijn rekening?

                Reageer


                • #9
                  Of is hij alleen niet zichtbaar in Mijn Delta

                  Reageer


                  • #10
                    Hillebregt
                    We hebben een tijd geleden een lijst hier op het topic gehad waarin we konden neerzetten welke afzenders geblokkeerd konden worden. Ik weet niet of je dat topic kunt vinden nog?
                    Dat heeft toen wel geholpen.

                    Reageer


                    • #11
                      Dat wordt lastig zoeken want ik kan niet eens envoudige vragen of antwoorden vinden op dit forum, laat staan dat ik de titel van de door jou bedoelde topic nog weet, laat staan vinden.
                      Er zou onderin dit forum een index of inhoudsopgave moeten zijn van alle problemen die de revue gepasseerd zijn.Scheelt ook dubbel of driedubbele topics die allang hoog en droog beantwoord zijn. Ik heb dit al zo vaak "door de bomen het bos niet meer kunnen zien" genoemd. Ook het zoekprogramma bovenin dit forum reageert niet altijd of zelfs nooit...

                      Reageer


                      • #12
                        Ik denk dat je dit topic bedoelt?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                          Ik denk dat je dit topic bedoelt?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Marie
                            ...Als de spamfilter niet in werking is waarom schrijft men daar dan wel een bedrag voor af van mijn rekening?
                            Het spamfilter werkt wel, maar je kan hem niet in of uitschakelen of instellingen aanpassen op dit moment.

                            Spam is net onkruid. Je bestrijd het met van alles, maar na een tijdje komt het weer gewoon terug. Alleen is het dan resistent voor de middelen die je eerder gebruikte. 100% spam voorkomen is daarom ook niet mogelijk. Het blijft een kat en muis spel tussen de spammer en de spambestrijder. Onze collega's doen iig hard hun best om de systemen te optimaliseren en daarmee zo veel mogelijk spam tegen te houden en na de 19e december kan het spamfilter via MijnDELTA ook weer aangepast worden.
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Onze collega's doen iig hard hun best om de systemen te optimaliseren en daarmee zo veel mogelijk spam tegen te houden en na de 19e december kan het spamfilter via MijnDELTA ook weer aangepast worden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X