Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waar kan ik het dataverbuik terug vinden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waar kan ik het dataverbuik terug vinden?

    Waar kan ik mijn abonnementsgegevens en dataverbruik vinden van zeelandnet?

  • #2
    Hoi Schavuit

    Welkom op het forum.

    Je abonnementsgegevens kan je sindskort terugvinden op MijnDELTA. Klik na het inloggen op 'Mijn Producten' om je abonnementsgegevens in te zien. Als je nog geen MijnDELTA account hebt, dan kan je deze aanmaken en je ZeelandNet gegevens hieraan koppelen.
    De gegevens over dataverbruik zijn in de eerste release niet meegenomen. Voor nu kan ik ook niet aangeven wanneer deze gegevens weer inzichtelijk zijn.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Dataverbruik is toch wel belangrijk i.v.m. quotum HighWinds.

      Reageer


      • #4
        Dataverbruik is toch wel belangrijk
        Helemaal mee eens, Ptrol! en ik wil ook een directe koppeling naar mijn PIP. We zien hier weer eens een bewijs dat niet iedere verandering een verbetering is.

        Reageer


        • #5
          ze hebben weer eens iets half gemaakt en losgelaten op de abbonees... het zal delta/zeelandnet weer eens niet zijn.

          Reageer


          • #6
            in Sabnzbd+ kun je het quotum dat je hebt instellen en ook zien hoeveel je in de lopende maand hebt verbruikt.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Schavuit
              Waar kan ik mijn abonnementsgegevens en dataverbruik vinden van zeelandnet?
              Wanneer ik niet meer in staat wordt gesteld om mijn dataverbruik uit te lezen, neem ik aan dat ik vanaf nu onbeperkt mag downloaden ? Ik kan immers niet checken hoeveel ik nog mag downloaden in een maand om volgens de Fair Use Policy te handelen ? Hoe zit dat ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door huib
                neem ik aan dat ik vanaf nu onbeperkt mag downloaden ? Ik kan immers niet checken hoeveel ik nog mag downloaden in een maand om volgens de Fair Use Policy te handelen ? Hoe zit dat ?
                dat is onzin.
                je weet best wel hoeveel je met jouw abonnement mag downloaden.
                zoals ik hierboven al heb vermeld, houdt Sabnzbd+ dat netjes bij.
                sterker nog, als je aan de ingestelde limiet komt, dan wordt het downloaden onderbroken.
                en op de 1e van de volgende maand gaat ie weer verder.

                Reageer


                • #9
                  in Sabnzbd+ kun je het quotum dat je hebt instellen en ook zien hoeveel je in de lopende maand hebt verbruikt.
                  slaat nergens op: ik heb niet eens een sabnbd+ (of zo) abonnement. Ik wil mijn dataverbruik weten.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    Oorspronkelijk gepost door huib
                    neem ik aan dat ik vanaf nu onbeperkt mag downloaden ? Ik kan immers niet checken hoeveel ik nog mag downloaden in een maand om volgens de Fair Use Policy te handelen ? Hoe zit dat ?
                    dat is onzin.
                    je weet best wel hoeveel je met jouw abonnement mag downloaden.
                    zoals ik hierboven al heb vermeld, houdt Sabnzbd+ dat netjes bij.
                    sterker nog, als je aan de ingestelde limiet komt, dan wordt het downloaden onderbroken.
                    en op de 1e van de volgende maand gaat ie weer verder.
                    Daar ben ik het niet mee eens, ten eerste gebruik ik een andere downloadtool, ten tweede wil ik de funkties die ik gebruikte in de "oude" PIP graag terug omdat ik die gewoon gebruikte.

                    Reageer


                    • #11
                      tja, er is het een en ander veranderd.
                      en daardoor zijn enkele functies niet meer beschikbaar.
                      voor de een "gewoon jammer", voor de ander "hartstikke jammer".
                      maar voorlopig is het zoals het is

                      Reageer


                      • #12
                        tja, er is het een en ander veranderd.
                        en daardoor zijn enkele functies niet meer beschikbaar.
                        voor de een "gewoon jammer", voor de ander "hartstikke jammer".
                        maar voorlopig is het zoals het is
                        aldus Fred44, ambassadeur van dit forum.
                        I rest my case

                        Reageer


                        • #13
                          Er is een vraag en een (voorlopig) antwoord, zullen verder wel een beetje lief tegen elkaar blijven doen?
                          Mijn dank

                          Reageer


                          • #14
                            Weet je wat het is ? Ik mis het dataverbruik overzicht ook best wel, dus ik hoop dat het ooit ook terug komt in MijnDelta.

                            Nu weet ik wat we per maand ongeveer verbruiken ( 300~500GB ), dus eigen niks nieuws voor ons.
                            Je kan het verbruik ook zien binnen Windows 10 zelf.

                            Reageer


                            • #15
                              Gaat lekker zo met Delta eerst mijn abbonement kosten gewoon uit het niets verhogen in september . ( dus meer betalen voor het zelfde ) en nu dus ook geen dataverbruik meer inzichtbaar. Meer betalen minder krijgen dus. Ook tv kijken op een tablet werkt al tijden voor geen meter meer, moeten elke keer opnieuw inloggen en dan pakt ie onze (mijn delta) gebruikersnaam en ww niet meer . Als zoveel tijd in gestoken nu net terrug van vakantie weer het zelfde liedje. Tijd om maar eens naar wat anders uit te gaan kijken denk ik. Vodafone ofzo .

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X