Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ESU-programma (Extended Security Update)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Je zou ook Rufus kunnen gebruiken dan kun je toch Windows 11 op je oude laptop installeren :

How to Use Rufus to Bypass TPM and Secure Boot Requirements in Windows 11

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2025-05-07 215424.png
Bekeken: 45
Grootte: 47,3 Kb
ID: 325597
    Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Je zou ook Rufus kunnen gebruiken dan kun je toch Windows 11 op je oude laptop installeren :

How to Use Rufus to Bypass TPM and Secure Boot Requirements in Windows 11

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2025-05-07 215424.png
Bekeken: 45
Grootte: 47,3 Kb
ID: 325597
      Werkt niet meer je bent verplicht om een account te hebben anders kom je niet in je pc
      En het nieuwste is dat ze je proccesor scannen of die wel wordt ondersteund.
      Had hier iemand met een laptop van 2 jaar oud met i7 erin en wordt niet ondersteunt
      Heb je hier voor wel een oplossing driepinter ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

Werkt niet meer je bent verplicht om een account te hebben anders kom je niet in je pc
        En het nieuwste is dat ze je proccesor scannen of die wel wordt ondersteund.
        Had hier iemand met een laptop van 2 jaar oud met i7 erin en wordt niet ondersteunt
        Heb je hier voor wel een oplossing driepinter ?
        Nee, een apparaat van twee jaar oud zou moeten werken ik heb zelf een i5 uit 2020 en die werkt wel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Nee, een apparaat van twee jaar oud zou moeten werken ik heb zelf een i5 uit 2020 en die werkt wel.
          Nou niet dus en dan heb je een probleem maar je weet alles als ik het forum zo eens bekijk dus geef daar een oplossing voor

Reageer

Nou niet dus en dan heb je een probleem maar je weet alles als ik het forum zo eens bekijk dus geef daar een oplossing voor
            Ik zou het in de secure boot instellingen zoeken maar dat is slechts een gok.

Wanneer dat niet goed staat krijg je het ook niet geïnstalleerd.

Reageer

Blijf eens fatsoenlijk man ,neem een voorbeeld aan Driepinter, altijd netjes en beschaafd blijft hij .ondanks je denigrerende opmerkingen

Reageer

Wauw. Pot, ketel. Veel blije klanten zeker bij Arduin?

Reageer

Wat een discussie ........
                  Wanneer je niet tevreden bent met Microsoft Windows, dan verwijder je dat toch gewoon?
                  Of je accepteert het en gaat er verder niet over klagen.

Reageer

Vriendelijk verzoek om on topic te blijven: ESU !!!

Open eigen items om discussies/andere oplossingen te bespreken.

Reageer

Met Rufus heb ik vandaag W11 24h2 op een pc met een i5 van de 4e generatie geïnstalleerd. 11 jaar oud.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                        Als ik het goed zie is ESU nu nog niet te koop, maar komt het online (vlak) voor de einddatum in oktober:

https://www.reddit.com/r/Windows10/c...aying_for_esu/

.
                        Het komt hier beschikbaar ergens tussen nu en oktober: https://www.microsoft.com/nl-nl/windows/end-of-support
                        Is dit een antwoord op je vraag Ptrol ?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X