Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Maak Viaplay TV beschikbaar in pakket TV kijken zonder smartcard

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Maak Viaplay TV beschikbaar in pakket TV kijken zonder smartcard

Vroeger konden mensen de Formule 1 samenvattingen bekijken op NPO1 bij de NOS.

Nu zit dit op kanaal 22 in het Basis TV pakket.

Het moet uitgezonden worden op een open net wat iedereen gratis kan bekijken.

Maak daarom Viaplay TV beschikbaar in het ongecodeerde pakket met netwerk-id 4000.

Laatst bewerkt door driepinter; 17 Mar 2025, 08:15.

Hier zit iets in, ViaplayTV moet inderdaad ook op het ongecodeerde pakket zitten. Alleen in Zeeland is deze nu niet te bekijken.
    In de Caiwaygebieden is netwerk-ID 4000 nog niet beschikbaar. Daar loopt alles nog via het ID in dat gebied.

Reageer

Kan gewoon kijken op kanaal 22 op netwerk id 1000
      Heb Viaplay niet via Delta

Reageer

waarom zou dit moeten????
        dan betaal ik via via voor een zender waar ik nooit naar kijk.
        viaplay zal toch betaald moeten worden

Reageer

Dit gaat om free to air bekijken van o.a. Grandprix van Zandvoort dacht ik. Niet zo zeer de samenvattingen, die mogen achter de decoder zelfs.

Kortom Delta zou er ook al zijn wanneer Viaplay TV in het weekend van Zandvoort opengezet wordt (ook op netwerk 4000) en verder niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Dit gaat om free to air bekijken van o.a. Grandprix van Zandvoort dacht ik. Niet zo zeer de samenvattingen, die mogen achter de decoder zelfs.

Kortom Delta zou er ook al zijn wanneer Viaplay TV in het weekend van Zandvoort opengezet wordt (ook op netwerk 4000) en verder niet.
            Waarom zou dat moeten?
            Er zijn 24 GP's die 'gewoon' allemaal tegen betaling direct te volgen zijn...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Duster Bekijk bericht

Waarom zou dat moeten?
              Er zijn 24 GP's die 'gewoon' allemaal tegen betaling direct te volgen zijn...
              Yep en die ene moet men nu eenmaal wettelijk free to air doorgeven, dus ja dat moet

Reageer

Ik denk dat Duster toch gelijk heeft

Van de officiële ZandvoortF1 website:

De NOS kan de uitzending van de Formule 1 Dutch Grand Prix in Zandvoort in 2025 voor heel Nederland niet meer gratis beschikbaar maken. Dat betekent dat huishoudens nu een Viaplay abonnement moeten afsluiten om het hele raceweekend thuis kunnen mee beleven.

UNQUOTE
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X