Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay en F1TVPro koppeling => Hoe upgraden naar premium

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Viaplay en F1TVPro koppeling => Hoe upgraden naar premium

Ik heb F1TVPro via Viaplay. Komt of is er een mogelijkheid om te upgraden naar Premium met bijbetaling van enkele euro's per maand zodat 4K dan mogelijk is?
    Of krijgen de Viaplayklanten straks standaard F1TVPro premium met 4K?

Zo krijg je gratis 4K-kwaliteit bij je F1 TV Pro-abonnement

Reageer

Lastig, ik weet niet of er daadwerkelijk wordt verrekend en ik heb geen visa of mastercard

Reageer

Er zijn genoeg prepaid creditcards te verkrijgen :

Prepaid creditcard aanvragen | welke kaart is de beste?

Reageer

Je kan je gratis F1TV abonnement niet met het betalen van een paar euro meer op dit moment niet naar premium upgraden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Je kan je gratis F1TV abonnement niet met het betalen van een paar euro meer op dit moment niet naar premium upgraden.
            Dan zal Viaplay dat moeten faciliteren. Ik wacht het af.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dan zal Viaplay dat moeten faciliteren. Ik wacht het af.
              Kun je zeggen waarom ze dat zouden 'moeten'?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Kun je zeggen waarom ze dat zouden 'moeten'?
                Er zou een een mogelijkheid moeten zijn om van Pro naar Premium te gaan.
                F1TVPro zit gekoppeld aan Viaplay.

Reageer

Er zou een een mogelijkheid moeten zijn om van Pro naar Premium te gaan.
                  F1TVPro zit gekoppeld aan Viaplay.
                  'Moeten' waarom en van wie? Dit klinkt toch meer als een mening.

Reageer

'Moeten' waarom en van wie? Dit klinkt toch meer als een mening.
                    Klopt. Dat is zeker mijn mening. Ik zit qua F1TVPro in een lockin met Viaplay.
                    Dus 4K via premium… kan alleen als ik iets kan upgraden via Viaplay en/of die stream ook via Viaplay ter beschikking komt.

Reageer

Klopt. Dat is zeker mijn mening. Ik zit qua F1TVPro in een lockin met Viaplay.
                      Dus 4K via premium… kan alleen als ik iets kan upgraden via Viaplay en/of die stream ook via Viaplay ter beschikking komt.
                      Dus 'moeten' is 'ik vind dat ze...' Waarom dan toch zo opschrijven?

Reageer

Dus 'moeten' is 'ik vind dat ze...' Waarom dan toch zo opschrijven?
                        Omdat je kennelijk prima begrijpt wat ik bedoel ook zonder op iedere slak zou te leggen.
                        Kennelijk heb je weer last van je zeurzak of verveel je je zo dat je oude gedrag weer de kop opsteekt.

Reageer

Omdat je kennelijk prima begrijpt wat ik bedoel ook zonder op iedere slak zou te leggen.
                          Kennelijk heb je weer last van je zeurzak of verveel je je zo dat je oude gedrag weer de kop opsteekt.
                          Ik vind het jammer dat je dat zo opvat. Maar het tekent wel (helaas nog steeds) de manier waarop je online meent om te moeten gaan met reacties. Maar ook dit zul je als een aanval opvatten. Wie heeft je zo beschadigd?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X