Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Onderzoek Jarco Kriek

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Onderzoek Jarco Kriek

Ik ben zeer benieuwd naar het onderzoek van Jarco Kriek

Ik dacht dat we na 14 dagen .de uitslag kregen ,maar dat duurt misschien langer

Ik ben er benieuwd naar

Ik gok erop dat hij dinsdag of woensdag in de winkel ligt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik gok erop dat hij dinsdag of woensdag in de winkel ligt.
      En dan weekje later online, gok ik dan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

En dan weekje later online, gok ik dan.
        Misschien dat Jarco het zelf even aan kan geven 🤓

Reageer

Je bent nogal benieuwd... Een van de zaken die Jarco al weggaf is dat Dolby 5.1 gewoon werkt en wordt doorgegeven.
          Mogelijk dat hij in de review meeneemt dat het omslachtig is om het allemaal in te stellen, maar wellicht heeft Delta daar afgelopen updates al aan gewerkt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Je bent nogal benieuwd... Een van de zaken die Jarco al weggaf is dat Dolby 5.1 gewoon werkt en wordt doorgegeven.
            Mogelijk dat hij in de review meeneemt dat het omslachtig is om het allemaal in te stellen, maar wellicht heeft Delta daar afgelopen updates al aan gewerkt.
            Nieuwsgierigheid is mens eigen. en wat je hier leest is het Een totale flop, met het product waar men mee gekomen is ,Ze kunnen niet eens fatsoenlijk reageren op klanten die hun vragen stellen ,ik zie ze hier niet op het forum beantwoord ,en de lijst wordt alsmaar langer met klachten, Maar je voelt je hopelijk toch niet aan gesproken Bor .door mijn nieuwsgierigheid🤔

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Nieuwsgierigheid is mens eigen. en wat je hier leest is het Een totale flop, met het product waar men mee gekomen is ,Ze kunnen niet eens fatsoenlijk reageren op klanten die hun vragen stellen ,ik zie ze hier niet op het forum beantwoord ,en de lijst wordt alsmaar langer met klachten, Maar je voelt je hopelijk toch niet aan gesproken Bor .door mijn nieuwsgierigheid🤔
              Gek want ik heb de decoder zelf en ervaar geen lange lijst van klachten van mijn kant.
              Wel verbeteringen of wensen.

Reageer

Gek want ik heb de decoder zelf en ervaar geen lange lijst van klachten van mijn kant.
                Wel verbeteringen of wensen.
                Dat is jouw kant Bor De rest laat wat anders zien😓Maar we wachten af .wat er uit het onderzoek van Jarco komt ,en er is geen racune Bor ,om deze vraag die ik gesteld heb ,dus wees niet bang, ik hou me er buiten, ik heb niet getest dus moet dan ook geen commentaar leveren ,maar ben wel benieuwd wat er uit de uitslag komt gezien de vele klachten hier

Reageer

De test komt volgende week in de tv-gids. En daarna in een uitgebreidere versie online beschikbaar.

Maar verwacht geen duiding over bijvoorbeeld het niet doorspoelen van programma's en dergelijke. Dat zijn commerciële afspraken die door Delta met contentpartners zijn gemaakt. En hebben dus niet echt iets met de werking van deze decoder te maken. De test gaat alleen om de werking en geleverde beeldkwaliteit. En daar ontkom je er niet aan dat je een vergelijk maakt met andere providers.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    De test komt volgende week in de tv-gids. En daarna in een uitgebreidere versie online beschikbaar.

Maar verwacht geen duiding over bijvoorbeeld het niet doorspoelen van programma's en dergelijke. Dat zijn commerciële afspraken die door Delta met contentpartners zijn gemaakt. En hebben dus niet echt iets met de werking van deze decoder te maken. De test gaat alleen om de werking en geleverde beeldkwaliteit. En daar ontkom je er niet aan dat je een vergelijk maakt met andere providers.
                    Klopt, wellicht komt die duiding dan te vroeg nu Delta met een grote transitie bezig is naar andere transcoders

Reageer

Klopt, wellicht komt die duiding dan te vroeg nu Delta met een grote transitie bezig is naar andere transcoders
                      nu Delta met een grote transitie bezig is naar andere transcoders Waar is dat bekend Bor ? Hebben we daar wat van gelezen🤔

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

nu Delta met een grote transitie bezig is naar andere transcoders Waar is dat bekend Bor ? Hebben we daar wat van gelezen🤔
                        Jazeker.... maar kennelijk lees je alleen topics waar mijn naam in voor komt. NIet erg, maar kijk even in het LG app topic.
                        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...6-lg-webos-app

Reageer

Jazeker.... maar kennelijk lees je alleen topics waar mijn naam in voor komt. NIet erg, maar kijk even in het LG app topic.
                          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...6-lg-webos-app
                          Ik neem aan dat we dat pas in het jaar 2030 kunnen verwachten en niet NU

Reageer

Dat zal dan waarschijnlijk volgende week 12 worden want deze week verschijnt er geen nieuwe tv-gids.
                            Laatst bewerkt door driepinter; 11 Mar 2025, 08:04.

Reageer

het niet doorspoelen van programma's en dergelijke. Dat zijn commerciële afspraken die door Delta met contentpartners zijn gemaakt.
                              nou ja Afspraken. . Realiteit is dat SBS en RTL dat niet toestaan.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X