Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Cadeau

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Cadeau

KPN Deelt Amsterdam - KPN trakteert zijn vaste klanten. Iedereen die abonnementen voor vast internet en mobiel combineert krijgt Netflix of sportzender ESPN voortaan cadeau.

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
    KPN Deelt Amsterdam - KPN trakteert zijn vaste klanten. Iedereen die abonnementen voor vast internet en mobiel combineert krijgt Netflix of sportzender ESPN voortaan cadeau.
    Zit je nou reclame te maken voor de concurrent ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TikTok Bekijk bericht

Zit je nou reclame te maken voor de concurrent ?
      In de Huiskamer mag wat meer hee. KPN heeft goed gevulde diepe zakken en kan daarom dit soort leuke premiums bieden. DFN wordt (lijkt het) door de eigenaren zodanig kort gehouden dat Delta ergens tussen premium en budget in hangt. Maar goed ook, meer keuze!

Reageer

DeltaTV is zo spartaans dat het "gratis voor iedereen"ESPN1 er nog niet eens mogelijk is. Laat staan dat je per wedstrijd zou kunnen betalen. En het is al helemaal ondenkbaar dat ze net als KPN aan hun klanten zouden denken en een dergelijke deal zouden sluiten.

Na 3/4 jaar Delta is mij 1 ding duidelijk geworden. Het internet is prima, maar de TV is zo sneu dat ik na mijn jaarcontract heel snel weg ben. Desnoods weer terug naar DSL, het KPN TV platform is werkelijk op elk vlak superieur.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bas80 Bekijk bericht
          DeltaTV is zo spartaans dat het "gratis voor iedereen"ESPN1 er nog niet eens mogelijk is. Laat staan dat je per wedstrijd zou kunnen betalen. En het is al helemaal ondenkbaar dat ze net als KPN aan hun klanten zouden denken en een dergelijke deal zouden sluiten.

Na 3/4 jaar Delta is mij 1 ding duidelijk geworden. Het internet is prima, maar de TV is zo sneu dat ik na mijn jaarcontract heel snel weg ben. Desnoods weer terug naar DSL, het KPN TV platform is werkelijk op elk vlak superieur.
          Wat betreft KPN is KPN sponsor van de Eredivisie en heeft ook qua ESPN dus meer in de melk te brokkelen,
          TV van Delta bevalt mij meer dan prima. Jarenlang bij Ziggo gezeten,

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Wat betreft KPN is KPN sponsor van de Eredivisie en heeft ook qua ESPN dus meer in de melk te brokkelen,
            TV van Delta bevalt mij meer dan prima. Jarenlang bij Ziggo gezeten,
            Dit is een klok en klepel verhaal. En slaat de plank volledig mis. Eredivisie en ESPN (is Eredivisie Media & Marketing is Disney) zijn twee afzonderlijke bedrijven, KPN heeft geen voordeel dat het sponsor van de Eredivisie is. Sterker, de Eredivisie CV heeft juist niet gekozen voor KPN als nieuwe naam voor de Eredivisie ondanks dat KPN dit wel graag wide. En nu kan iemand natuurlijk zeggen dat Eredivisie een aandelenbelang in EMM heeft maar dit is een minderheidsbelang en Eredivisie bemoeit zich niet (mag dat ook niet) met de bedrijfsvoering.

Overigens kan en mag ook Delta ESPN gratis aan klanten aanbieden. Delta betaalt net als KPN en alle andere providers voor iedere klant een afdracht aan EMM voor de doorgifte van ESPN. En mag daarna zelf beslissen wat met het ESPN Compleet pakket wordt gedaan. Delta kiest ervoor dit onderdeel te malen van het duurste aanvullende abonnement. Andere providers kiezen andere opties. KPN dus gratis aan klanten aanbieden die vast en mobiel kopen. Maar als Delta morgen besluit alle ESPN kanalen in het basispallet te plaatsen dan kan en mag dat gewoon. En hoeft er niets extra aan EMM/ESPN worden betaald. Alleen verdoem Delta de vergoeding die voor doorgifte is betaald niet terug.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Dit is een klok en klepel verhaal. En slaat de plank volledig mis.
              De uitleg in bovenstaand antwoord is duidelijk.
              Maar de tóón in het eerste zinnetje.....
              Dat kan ook anders....tóch?
              Laatst bewerkt door Duster; 6 Feb 2025, 17:26. Reden: Spelfout verbeterd

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X