Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Providers mogelijk verplicht tot een goedkoper internetabonnement voor minima
Samenvouwen
X
-
Grote onzin dit. Het idee is dan feitelijke dat de grote grijze massa die wel netjes aan het werk is meer gaat betalen voor mensen die consequent de hand op houden en het verdommen om aan het werk te gaan.
Heel slecht SP/PvdA-Groen Linksplan. Snappen nog steeds niet dat mensen aan het werk moeten Er is werk zat.
- 2 Likes
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtGrote onzin dit. Het idee is dan feitelijke dat de grote grijze massa die wel netjes aan het werk is meer gaat betalen voor mensen die consequent de hand op houden en het verdommen om aan het werk te gaan.
Heel slecht SP/PvdA-Groen Linksplan. Snappen nog steeds niet dat mensen aan het werk moeten Er is werk zat.
- 8 Likes
Reageer
-
Dit is dromerigheid ten top. Beschamend eigenlijk hoe hier wordt gereageerd. Iedereen die een bijstandsuitkering heeft die vindt het ontzettend leuk en plezierig dat men van 70 euro per week soms wel 4 of meer monden moet voeden. De kinderen zonder eten naar school moeten laten gaan en in kleren van de kringloop moeten lopen.
En ja, men zou niet willen werken. Het gaat vaak om laaggeschoolde mensen die wel willen werken maar niet altijd in staat worden gesteld om te kunnen werken. Voor een baantje als vakkenvuller met alle elektronische benodigde hulpmiddelen wordt al een middelbare opleiding vereist. Wellicht kan goedkoper toegang tot internet deze groep Nederlanders wel helpen om uit het digibeet dal te komen.
Maar goed, er zijn mensen die het belangrijker vinden dat zij als eerste een decoder mogen testen dan dat mensen in de bijstand die niet zouden willen werken goedkoper dan hem toegang tot internet te geven. Nogmaals echt beschamend.
- 10 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtGrote onzin dit. Het idee is dan feitelijke dat de grote grijze massa die wel netjes aan het werk is meer gaat betalen voor mensen die consequent de hand op houden en het verdommen om aan het werk te gaan.
Heel slecht SP/PvdA-Groen Linksplan. Snappen nog steeds niet dat mensen aan het werk moeten Er is werk zat.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 5 Likes
Reageer
-
Dit bewijst maar weer eens onomstotelijk dat een persoon op dit forum de hand boven het hoofd worden gehouden. Zeg je kritische dingen over dit persoon dan wordt het direct verwijderd en krijg je van een moderator of zelfs de admin een openlijke reprimande. Maar bij dit soort beschamende opmerkingen die intriest en vals zijn blijft alles gewoon staan.
En eigenlijk is dit aan de ene kant goed. De uitspraken geven namelijk in het geheel weer wat de karaktereigenschappen van dit persoon zijn.
Reageer
-
Dat geven ze niet, ook mijn verdere uitleg is verwijderd.
Ik heb zelf in mijn omgeving mensen die ieder eindje elkaar moeten knopen,
Er is dus ook bij mij enige nuance, maar niemand neemt moeite om door te vragen, gelijk bashen en polariseren is de norm tegenwoordig,
En is het niet naar mij dan is het weer de moderatie.
Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
Aha, dus alle mensen die het financieel niet breed hebben, zijn mensen die niet willen werken. Weer wat geleerd!!
Maar steuntrekkers om de steun, die prima aan het werk kunnen, daar heb ik een hekel aan.
Die moeten op een andere manier geholpen worden.Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 weken geleden.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDat geven ze niet, ook mijn verdere uitleg is verwijderd.
Ik heb zelf in mijn omgeving mensen die ieder eindje elkaar moeten knopen,
Er is dus ook bij mij enige nuance, maar niemand neemt moeite om door te vragen, gelijk bashen en polariseren is de norm tegenwoordig,
En is het niet naar mij dan is het weer de moderatie.
Fijn dat je doorvraagt. Ik heb het niet over alle mensen die het niet breed hebben. Er zijn er ook die er echt niets aan kunnen doen.
Maar steuntrekkers om de steun, die prima aan het werk kunnen, daar heb ik een hekel aan.
Die moeten op een andere manier geholpen worden.
Dat had een hoop ellende voorkomen.
Waarom zouden mensen hier specifiek om moeten vragen? Dat snap ik echt niet.Laatst bewerkt door anomaly; 2 weken geleden.
- 5 Likes
Reageer
-
Dus iedereen behalve Borretje die is polariserend bezig in dit topic? Wat een droeftoeter gedrag is dit toch. De enige die hoer polariseert dat is hijzelf. Hij stelt dat slechts een heel klein gedeelte van mensen in de bijstand niet zouden kunnen werken. En de rest allemaal luie mensen zijn die niet willen werken. En dan zouden alle andere mensen in dit topic die reageren eerst maar eens bij hem met die duidelijk uitgesproken mening om nuance gaan vragen. De wereld op zijn kop heet zoiets.
En inderdaad dat constante gemanipuleer met meerdere malen wijzigen van zelf gemaakte reacties en verwijderen van berichten maakt het er allemaal niet fraaier op.
Overigens zou er niet eens vanuit de leiding van dit forum een laatste waarschuwing aan Bordewolf gegeven moeten worden voor het herhaaldelijk wijzigen en zelf verwijderen van reacties na kritiek? Je wordt bijkans verplicht om bij elke reactie op een schrijven van hem zijn reactie als citaat bij te sluiten. Dit maakt het forum er niet goed leesbaar door.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
Vraagje: waarom ben je niet vanaf de 1e reactie duidelijk en geef je die nuance aan, zodat je niet met je botte bijl-reactie een hoop mensen krenkt en neer maait? En hier ook aan vast blijft houden als je daar op gewezen wordt?
Dat had een hoop ellende voorkomen.
Waarom zouden mensen hier specifiek om moeten vragen? Dat snap ik echt niet.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Eens, in mijn eerste post had ik al specifieker moeten zijn, ik zal er op letten in vervolg!
Succes!![B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 5 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Eens, in mijn eerste post had ik al specifieker moeten zijn, ik zal er op letten in vervolg!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
Maar goed, er zijn mensen die het belangrijker vinden dat zij als eerste een decoder mogen testen dan dat mensen in de bijstand die niet zouden willen werken goedkoper dan hem toegang tot internet te geven. Nogmaals echt beschamend.
Ook arme mensen door welk oorzaak dan ook willen Max of darts of een wedstrijdje kijken.
Ik vind je nu een beetje hypocriet.
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer