Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blu-ray-speler kopen gaat steeds lastiger worden

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Blu-ray-speler kopen gaat steeds lastiger worden

Het word op den duur net als de Humax steeds moeilijker om er één te kopen

Een Blu-ray-speler kopen gaat steeds lastiger worden

Moet het speciaal een nieuwe zijn dan ?

Reageer

Ik zag dat Bassie en Adriaan de DVD handel ook stoppen.
      Aan alles komt een eind. Videobanden en recoders zie ik ook nergens meer.

Reageer

Als het niet anders kan dan zul je idd wel moeten ja.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Het word op den duur net als de Humax steeds moeilijker om er één te kopen

Een Blu-ray-speler kopen gaat steeds lastiger worden
          voor jouw heb ik nog wel een bijna nieuwe driepinter

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

voor jouw heb ik nog wel een bijna nieuwe driepinter
            Bedankt voor het aanbod, maar gelukkig doet hij het nog (afkloppen).

Reageer

De spelcomputers van Sony, Playstation draaien de Blu-Ray schijfjes moeiteloos af.

Reageer

Kijk eens op Google er zijn er nog genoeg
                Heb zelf alles op 4K staan

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                  Kijk eens op Google er zijn er nog genoeg
                  Heb zelf alles op 4K staan
                  je kan slecht lezen geloof ik Bedankt voor het aanbod, maar gelukkig doet hij het nog (afkloppen).
                  Dit is wat driepinter schrijft

Reageer

koekeroe kan goed lezen maar jij kan slecht antwoord geven gaat niet om mij maar om een speler en die zijn er op internet nog genoeg te koop dus weer een broodje aap verhaal van je vriend

Reageer

koekeroe kan goed lezen maar jij kan slecht antwoord geven gaat niet om mij maar om een speler en die zijn er op internet nog genoeg te koop dus weer een broodje aap verhaal van je vriend
                      Heb je het artikel van Driepinter eigenlijk wel gelezen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                        Heb je het artikel van Driepinter eigenlijk wel gelezen?
                        Jawel kijk als het niet meer te koop is dan zal je een vervanger kunnen zoeken.

Een Blu-ray-speler kan verschillende apparaten en technologieën vervangen, afhankelijk van de context. Hier zijn enkele voorbeelden:
                        1. DVD-speler: Een Blu-ray-speler kan DVD's afspelen, waardoor het een directe vervanger is voor een traditionele DVD-speler.
                        2. Streamingdiensten: Hoewel een Blu-ray-speler fysieke media afspeelt, bieden sommige modellen ook toegang tot streamingdiensten zoals Netflix, Amazon Prime Video en andere. Hierdoor kan het in sommige gevallen een vervanger zijn voor het streamen van content via een smart TV of een streaming-apparaat.
                        3. Media Center: Sommige Blu-ray-spelers hebben ingebouwde opslagcapaciteit en kunnen dienen als een soort media center, waardoor ze andere apparaten, zoals een mediaplayer of een home theater systeem, kunnen vervangen.
                        4. Game Consoles: Veel moderne game consoles, zoals de PlayStation 4 en 5, hebben ook Blu-ray-spelers ingebouwd. Dit betekent dat ze een Blu-ray-speler kunnen vervangen voor gebruikers die zowel gaming als filmkijken willen combineren.
                        5. Verschillende formaten: Blu-ray-spelers kunnen verschillende schijfformaten afspelen, waaronder 4K Ultra HD Blu-ray, wat ze geschikt maakt voor gebruikers die de hoogste beeldkwaliteit willen zonder te investeren in meerdere apparaten.

In sommige gevallen kan het gebruik van een Blu-ray-speler minder gebruikelijk zijn geworden door de opkomst van digitale downloads en streamingdiensten, maar het blijft een waardevol apparaat voor liefhebbers van fysieke media en hoge kwaliteit video.

Reageer

copilot Natuurlijk leuk om even aan te geven welke apparaten een Blu-ray-speler kan vervangen. Maar het artikel ging om het feit dat de ontwikkeling van de Blu-ray-speler nu langzamerhand wordt gestopt en dus op termijn gaat verdwijnen.

Reageer

Morgen ben ik weer bij je buurman ,heb je de oliebollen al klaar staan,of kruip je weer weg achter de gordijnen

Reageer

Weet ik wel maar toen de cassette weg ging was er weinig discussie
                              Nu in deze tijd maken ze overal wel een topic over.
                              Ik zou zegen koop 2 nieuwe en zet ze in de kast als er dan 1 kapot gaat heb je er nog 1 als met dat systeem verder wil.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X