Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Uitbreiding ESPN bij KPN

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Uitbreiding ESPN bij KPN

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-b...exclusief-uit/

Dit is een mooi nieuw feature. Kennelijk mogelijk met een Android-box. Zou ESPN dit echt alleen aan KPN aanbieden omdat deze partner zijn?
    Daar twijfel ik toch sterk aan. Dit is iets wat ESPN kan bieden en gewoon een Android-app die extra aangeboden wordt op de Androiddecoders.
    Dus Odido en Delta zullen dit ook gaan krijgen. Zo exclusief voor KPN is dit niet.

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Dus Odido en Delta zullen dit ook gaan krijgen. Zo exclusief voor KPN is dit niet.
    Ik vraag me af hoe je dit zo stellig kunt beweren. Kun je dit onderbouwen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

Ik vraag me af hoe je dit zo stellig kunt beweren. Kun je dit onderbouwen?
      Het is nu niet zo omdat KPN een partnership heeft met de Eredivisie (zoals in dit artikel staat) dat ze exclusief die app krijgen.
      Dat zou ook niet fair zijn naar alle andere ESPN-abonnee. ESPN = Disney en heeft zelf niets met KPN van doen.

Reageer

Het zou dus, volgens jou, eventueel kunnen dat Odido en Delta de app gaan aanbieden. Dat is iets anders dan hier melden dat Odido en Delta dit ook gaan krijgen.

Reageer

Waar staat in dit artikel dat deze functie er voor de Android decoder is? Nergens. Er staat zelfs duidelijk tweede scherm. Deze mogelijkheid is er voor de TV+ app voor tablet en smartphone. En als KPN aankondigt dat het exclusief is dan betekent dit dat deze extra dienst er voorlopig niet is voor Delta of anderen. Hoezeer Bordewolf dat blijkbaar graag zou willen.

En of exclusiviteit komt door sponsoring. Ik zou het niet weten. Er staat ook nergens in het artikel dat dit het geval is. Er staat alleen feitelijk dat er een sponsorrelatie is met zowel Eredivisie als ESPN. Net als VodafoneZiggo een sponsorrelatie met Ajax heeft en bepaalde wedstrijden van Ajax hierdoor alleen (exclusief) via de kanalen van Ziggo Sport te zien zijn. Dat Bordewolf er dan van maakt dat in artikel staat dat de exclusiviteit van deze nieuwe ESPN dienst komt door sponsoring komt omdat Bordewolf niet zoveel kaas heeft gegeten van begrijpend lezen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Waar staat in dit artikel dat deze functie er voor de Android decoder is? Nergens. Er staat zelfs duidelijk tweede scherm. Deze mogelijkheid is er voor de TV+ app voor tablet en smartphone. En als KPN aankondigt dat het exclusief is dan betekent dit dat deze extra dienst er voorlopig niet is voor Delta of anderen. Hoezeer Bordewolf dat blijkbaar graag zou willen.

En of exclusiviteit komt door sponsoring. Ik zou het niet weten. Er staat ook nergens in het artikel dat dit het geval is. Er staat alleen feitelijk dat er een sponsorrelatie is met zowel Eredivisie als ESPN. Net als VodafoneZiggo een sponsorrelatie met Ajax heeft en bepaalde wedstrijden van Ajax hierdoor alleen (exclusief) via de kanalen van Ziggo Sport te zien zijn. Dat Bordewolf er dan van maakt dat in artikel staat dat de exclusiviteit van deze nieuwe ESPN dienst komt door sponsoring komt omdat Bordewolf niet zoveel kaas heeft gegeten van begrijpend lezen.
            We gaan wel zie hoe exclusief dit is, dat zal de toekomst uitwijzen. Overigens kan e.e.a niet veel meer de de ESPN-app zelf

Reageer

Dus als KPN in een persbericht stelt dat het exclusief is dan is het volgens Bordewolf helemaal nog geen uitgemaakte zaak of het wel exclusief bij KPN is. Ik begrijp dat het moeilijk voor je is dat klanten van Ziggo (Ziggo Sport) en KPN (ESPM) meer krijgen dan klantenv van bijvoorbeeld Delta. Maar zp os de markt op dit moment nu eenmaal. En Ziggo en KPN opereren binnen het speelveld dat ACM heeft bepaald. En dan kan je om jezelf te troosten wel zeggen dat het gelijk is wat jij als Delta klant kan krijgen via de ESPN app. Maar als je meer in de materie had verdiept dan had je erachter kunnen komen dat datgeen dat KPN nu gaat aanbieden anders i dan ESPN in de eigen app aanbiedt. Anders had het immers niet exclusief geweest wat KPN aan eigen klanten voorschotelt.

Man, man, man.
              Laatst bewerkt door Jarco Kriek; 25 Oct 2024, 14:10.

Reageer

Dus als KPN in een persbericht stelt dat het exclusief is dan is het volgens Bordewolf helemaal nog geen uitgemaakte zaak of het wel exclusief bij KPN is. Ik begrijp dat het moeilijk voor je is dat klanten van Ziggo (Ziggo Sport) en KPN (ESPM) meer krijgen dan klantenv van bijvoorbeeld Delta. Maar zp os de markt op dit moment nu eenmaal. En Ziggo en KPN opereren binnen het speelveld dat ACM heeft bepaald. En dan kan je om jezelf te troosten wel zeggen dat het gelijk is wat jij als Delta klant kan krijgen via de ESPN app. Maar als je meer in de materie had verdiept dan had je erachter kunnen komen dat datgeen dat KPN nu gaat aanbieden anders i dan ESPN in de eigen app aanbiedt. Anders had het immers niet exclusief geweest wat KPN aan eigen klanten voorschotelt.

Man, man, man.
                Ach ja, het zal allemaal wel. Zo zie je maar weer. Een ESPN-abonnement is voor niemand gelijk. Je mag wel hetzelfde betalen tov KPN-abonnees.
                Dat is wat ik tegen heb op de hele "exclusieve", wat zijn Delta klanten minder dan KPN klanten? ESPN moet dat dan maar eens gaan uitleggen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ach ja, het zal allemaal wel. Zo zie je maar weer. Een ESPN-abonnement is voor niemand gelijk. Je mag wel hetzelfde betalen tov KPN-abonnees.
                  Dat is wat ik tegen heb op de hele "exclusieve", wat zijn Delta klanten minder dan KPN klanten? ESPN moet dat dan maar eens gaan uitleggen.
                  Zoiets heet marktwerking. En dat is iets wat ACM graag wil zien. En dus werkt de markt goed. Dat jij dat niet leuk vindt dan is dan van ondergeschikt belang.

Het zou overigens heel slecht zijn als alle providers dezelve diensten gaan aanbieden. Dan wordt het een saaie boel zonder onderscheidende diensten. En dat jij je als Delta klant dan zoals je zelf zegt minder voelt na het kopen van een ESPN abonnement dan een KPN klant dan moet je niet klagen over KPN dat zij iets exclusief aan klanten levert. Dan moet je bij je eigen provider Delta gaan klagen dar zij blijkbaar niet in staart zijn of waren om afspraken met ESPN te maken dat zij ook diensten exclusief kunnen aanbieden. Ik schat de kans uiterst klein in dat jij als wandelende reclamezuil van Delta dit gaat doen. En alleen afgaat doen met de woorden 'het zal allemaal wel'.

Want dat valt wel op. Je begint zelf een discussie. En dan benoem je dingen die helemaal niet worden benoemt in artikelen, brieven of andere publicaties. Door niet begrijpend kunnen lezen trek je geheel verkeerde conclusies en maak je veronderstellingen die totaal niet waar zijn.

Reageer

Zoiets heet marktwerking. En dat is iets wat ACM graag wil zien. En dus werkt de markt goed. Dat jij dat niet leuk vindt dan is dan van ondergeschikt belang.

Het zou overigens heel slecht zijn als alle providers dezelve diensten gaan aanbieden. Dan wordt het een saaie boel zonder onderscheidende diensten. En dat jij je als Delta klant dan zoals je zelf zegt minder voelt na het kopen van een ESPN abonnement dan een KPN klant dan moet je niet klagen over KPN dat zij iets exclusief aan klanten levert. Dan moet je bij je eigen provider Delta gaan klagen dar zij blijkbaar niet in staart zijn of waren om afspraken met ESPN te maken dat zij ook diensten exclusief kunnen aanbieden. Ik schat de kans uiterst klein in dat jij als wandelende reclamezuil van Delta dit gaat doen. En alleen afgaat doen met de woorden 'het zal allemaal wel'.

Want dat valt wel op. Je begint zelf een discussie. En dan benoem je dingen die helemaal niet worden benoemt in artikelen, brieven of andere publicaties. Door niet begrijpend kunnen lezen trek je geheel verkeerde conclusies en maak je veronderstellingen die totaal niet waar zijn.
                    Mijn punt is juist dat dit niet exclusief kan. ESPN heeft een x aantal abonnees die allemaal hetzelfde abonnement hebben.
                    Je kan dan niet rommelen met de een wel een app en de andere niet.

Het hele verhaal KPN en wat KPN exclusief doet ….. feitelijk klopt dat niet, ESPN levert exclusief iets wel aan KPN klanten en niet aan alle overige abonnees.
                    Het is als een bakker die een klant met een hoed 4 broden voor een tientje geeft en alle andere klanten 3 voor een tientje.
                    Wat snap je daar niet aan?

Reageer

En waarom zou dir nier exclusief mogen? ESPN moet alleen alle kanalen aan klanten aanbieden. De reet hoeft niet gelijk te zijn. De prijs van ESPN is ook niet overal gelijk. ESPN is bij KPN juist deze maand twee euro per maand in prijs omhoog gegaan. Als enige provider op dit moment. Wellicht heeft dit wel met deze exclusieve dienst te maken. En je verhaal over en bakker en taartjes. Niet bij iedere provider is de prijs gelijk. Dus wellicht krijg een klant bij een bakker wel meer taartjes omdat hij/zij meer betaalt.

Maar wat mij nu opvalt. Je loopt altijd als een kleuter te klagen als een klant van een andere provider meer of iets exclusief krijgt in vergelijk met jou. Is het gratis lineair UEFA voetbal kijken voor Ziggo-klanten dan hoor je een kleuterklaagzang over dat het niet eerlijk is dat zij het wel krijgen en jij niet. Nu is het de kleuterklaagzang over wat extra data via ESPN op een manier die je eigenlijk helemaal niet duidelijk is (tweede scherm) bij KPN en loop je als een klein kind te krijgen over dat het zo oneerlijk is dat jij bij Delta een waterijsje krijgt en KPN-klanten ene sorbet bij ijscoman ESPN.

Misschien had je moeten kiezen om geen abonnement bij een Calimero provider als Delta maar bij een groter bedrijf als Ziggo of KPN te moeten kopen. Dan had je ook exclusieve diensten gehad (waar je overigens gewoon extra voor betaalt).

Reageer

Als je vindt dat Delta zijn klanten tekort doet moet je bij Delta klagen of naar een andere provider overstappen.

Reageer

Waarom zou ik niet vasthouden aan het KPN verhaal. Dat is namelijk de realiteit op basis van een persbericht van KPN dat tot stand is gekomen door een overeenkomst tussen KPN en Eredivisie Media & Marktting.

Ik begrijp overigens niet waarom jij je druk maakt. Eerder meldde je (je eigen) wijsheid dat wat KPN nu aan klanten aanbiedt al langer ook bij jou via de ESPN app te zien zou zijn. Of was dit weer op basis van duimzuigen en luchtfietsen?

En verzoekplaatjes die vraag je maar aan bij je lokale radiozender of de illegale radiopiraat.

Reageer

Waarom zou ik niet vasthouden aan het KPN verhaal. Dat is namelijk de realiteit op basis van een persbericht van KPN dat tot stand is gekomen door een overeenkomst tussen KPN en Eredivisie Media & Marktting.

Ik begrijp overigens niet waarom jij je druk maakt. Eerder meldde je (je eigen) wijsheid dat wat KPN nu aan klanten aanbiedt al langer ook bij jou via de ESPN app te zien zou zijn. Of was dit weer op basis van duimzuigen en luchtfietsen?

En verzoekplaatjes die vraag je maar aan bij je lokale radiozender of de illegale radiopiraat.
                            Waarvan akte

Reageer

ik heb altijd espn ontvangen bij delta in eens gaat het niet meer en de delta houd mij maar aan het lijntje ben er nu al paar weken over bezig in stallatie lukt niet ook niet met n monteur van hun die ons per telefoon zou helpen nu heb ik n moteur aan gevraag voor thuis en ook geen enkele reactie en maar betalen per maand 80,00 euro hoe kan ik dit nu oplossen dat espn is belangrijk voor mij ben n echte voetbalfan HOE LOS IK DIT OP

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X