Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zestigplussers checken nauwelijks of internet thuis goedkoper kan

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zestigplussers checken nauwelijks of internet thuis goedkoper kan

Dan mag ik onderhand wel gaan oppassen :

Zestigplussers checken nauwelijks of internet thuis goedkoper kan

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ik denk ook dat de overstap geen probleem is Driepinter ,maar de problemen nadien .die je Kunt ervaren met je overstap ,Nu weet je hoe alles reilt en zeilt,en dan wachten op de hulp van de provider ,kan ook dagen of weken duren ,en dan zit je daar zonder internet en dergelijke

Reageer

Het probleem van de wat oudere mensen is dat ze gehecht zijn aan het gemak dat ze hebben.
      Moeten ze opeens van coax of opeens apps gaan gebruiken om tv te kijken of meerdere afstandbedieningen dan breekt de paniek uit.
      Dus naast het checken of het goedkoper kan houden ze ook vast aan wat ze gewend zijn.

In die zin verbaasd me ook de complete afschakeling van coax hier in Twente.
      Ik hoor op zich weinig gemor hierover in mijn omgeving, maar ik kan me voorstellen dat dit voor oudere mensen ontzettend lastig is.

Reageer

Ben ook 60+ ik weet nu wat ik heb aan de coax en de Delta waarom veranderen
        1000mbps van Delta is net zo snel als die 1000mbps van Kpn en wie upload er zoveel dat je die snelheid daar voor nodig heb ik niet.
        Bij Delta hoef ik ook geen kabelrecht te betalen als die wordt aangesloten bij Kpn wel.
        Als 60+ moet je ook een beetje op je centjes passen zo is dat nu gewoon.

Reageer

Het is zeker waar dat oudere mensen niet geïnteresseerd zijn zijn in een snelle internet verbinding ,gewoon omdat ze dit niet nodig hebben.
          Bovendien is glaszevel pakket in de meeste gevallen duurder , al wodt dit soms ontkend door provider, moet je wel goed optellen bv tv,2e tv ,tablet en telefoon vaak ook nog een nieuw e mail adres een heel gedoe..................

Reageer

Oorspronkelijk gepost door gmdejonge Bekijk bericht
            Het is zeker waar dat oudere mensen niet geïnteresseerd zijn zijn in een snelle internet verbinding ,gewoon omdat ze dit niet nodig hebben.
            Bovendien is glaszevel pakket in de meeste gevallen duurder , al wodt dit soms ontkend door provider, moet je wel goed optellen bv tv,2e tv ,tablet en telefoon vaak ook nog een nieuw e mail adres een heel gedoe..................
            Er ligt hier geen glas maar deze oude pik heeft toch echt de duurste en snelste coax verbinding, als gmdejonge later gmdeoude is geworden denkt hij er waarschijnlijk anders over.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Het probleem van de wat oudere mensen is dat ze gehecht zijn aan het gemak dat ze hebben.
              Moeten ze opeens van coax of opeens apps gaan gebruiken om tv te kijken of meerdere afstandbedieningen dan breekt de paniek uit.
              Dus naast het checken of het goedkoper kan houden ze ook vast aan wat ze gewend zijn.

In die zin verbaasd me ook de complete afschakeling van coax hier in Twente.
              Ik hoor op zich weinig gemor hierover in mijn omgeving, maar ik kan me voorstellen dat dit voor oudere mensen ontzettend lastig is.
              HAHA
              Ik ben nu 74 en als ik een app wil gaan gebruiken geen probleem hoor. Maar ja ik ben begonnen voor 1980 al met cursussen microprocessors en later de Vic-20 (1980) Als je dat iets zegt.
              Dus scheer niet alle oudjes over een twentse kam.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door gmdejonge Bekijk bericht
                Ik zit (74 jaar) niet te wachten op glasvezel als het duurder is, maar wel als het sneller is dan de 1 gig op coax.
                Niet echt nodig, niemand behalve ondernemers/zzp-ers hebben dat nodig, maar gewoon wel zo fijn, als het wat sneller gaat.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht

HAHA
                  Ik ben nu 74 en als ik een app wil gaan gebruiken geen probleem hoor. Maar ja ik ben begonnen voor 1980 al met cursussen microprocessors en later de Vic-20 (1980) Als je dat iets zegt.
                  Dus scheer niet alle oudjes over een twentse kam.
                  Doe ik zeker niet! Ik schreef al, ik hoor om me heen nog weinig gemor.
                  Maar niet elke oudere is gelijk. Er is ook nog een generatie die nu 80 of 90 is die wel moeite hebben met allerlei veranderingen.

Reageer

Ik zit (74 jaar) niet te wachten op glasvezel als het duurder is, maar wel als het sneller is dan de 1 gig op coax.
                    Niet echt nodig, niemand behalve ondernemers/zzp-ers hebben dat nodig,
                    Dat is een grove generalisatie

Reageer

Niet echt nodig, niemand behalve ondernemers/zzp-ers hebben dat nodig, maar gewoon wel zo fijn, als het wat sneller gaat.
                      Dan ben ik 2 jaar jonger, en sinds 1971 hobbymatig bezig met processors.
                      Mijn nieuwste laptop (2 jaar oud) kan maximaal 300 MB aan snelheid aan, maar hier staan ook laptops van > 15 jaar oud.
                      Mijn vrouw heeft alleen een Ipad, dus waarom moeten we een hogere snelheid hebben?
                      Wat ik belangrijk vind is een stabiele verbinding en dat heb je met glasvezel meer dan met 70 jaar oude koper leiding in de grond.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Doe ik zeker niet! Ik schreef al, ik hoor om me heen nog weinig gemor.
                        Maar niet elke oudere is gelijk. Er is ook nog een generatie die nu 80 of 90 is die wel moeite hebben met allerlei veranderingen.
                        Klopt en er zijn ook 50tigers en 60tigers die moeite hebben met veranderingen. Of zelfs internet en computers niet zien zitten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
                          Dan ben ik 2 jaar jonger, en sinds 1971 hobbymatig bezig met processors.
                          Mijn nieuwste laptop (2 jaar oud) kan maximaal 300 MB aan snelheid aan, maar hier staan ook laptops van > 15 jaar oud.
                          Mijn vrouw heeft alleen een Ipad, dus waarom moeten we een hogere snelheid hebben?
                          Wat ik belangrijk vind is een stabiele verbinding en dat heb je met glasvezel meer dan met 70 jaar oude koper leiding in de grond.
                          Wij hebben desktop en laptop die de 1gig aankunnen. En wat je stelt stabieler is ook een voordeel. Hoewel we erg weinig last hebben van uitval van internet. Als ik me goed herinner 1x sinds ca 1995 .
                          En er was snel een omleiding beschikbaar, oorzaak was kabelbreuk ergens.
                          Oh dan is de kabel hier nog geen 30 jaar.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X