Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Persoonlijke reclame bij Ziggo addressable-tv

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Persoonlijke reclame bij Ziggo addressable-tv

https://www.totaaltv.nl/nieuws/talpa...ddressable-tv/

Volgens mij niet helemaal nieuw. Ik heb ook coax ook wel eens gezien dat spotjes aangepast werden op basis van regio.

Ik zag overigens dat Delta bij de Oranjezondag nu vol in beeld is de gehele uitzending.
    Wat over blijft is dat Delta nu echt landelijk gaat via ODF en KPN.

Dit is iets heel anders dan regionale] blokken. Het kan dus bij deze techniek zo zijn cat jij hetzelfde programma kijkt als je buren maar dat je beiden toch andere reclames in de blokken ziet. Dit op basis van bijvoorbeeld je kijkgedrag.

En wat je zegt over Delta begrijp ik niet zo goed. Dat is meer een aanname van jou. Ik heb nog geen enkele concrete aanwijzing gezien of gehoord dat dit op korte termijn gaat gebeuren.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Dit is iets heel anders dan regionale] blokken. Het kan dus bij deze techniek zo zijn cat jij hetzelfde programma kijkt als je buren maar dat je beiden toch andere reclames in de blokken ziet. Dit op basis van bijvoorbeeld je kijkgedrag.

En wat je zegt over Delta begrijp ik niet zo goed. Dat is meer een aanname van jou. Ik heb nog geen enkele concrete aanwijzing gezien of gehoord dat dit op korte termijn gaat gebeuren.
      Ik ook niet. Volgens mij schrijf ik ook niet dat dit zo is, maar Delta maakt wel landelijk erg veel reclame, maar kan nog lang niet overal gekozen worden.

Reageer

De bezem is er weer eens goed doorgegaan 👏👏

Reageer

Het is bij de beesten af en zeer discutabel dat hier inhoudelijk relevante berichten zijn verwijderd. En laat het nu net reacties zijn die een bepaald forumlid niet wel bevallig kunnen zijn. Wellicht een mailtje gestuurd? Ik zie een dergelijk patroon namelijk ook op een andere forum waar dit bewuste forumlid actief is. Delta als eigenaar van dit forum zou zich moeten schamen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
            De bezem is er weer eens goed doorgegaan 👏👏
            Niet goed genoeg....dit topic gaat echt nergens over...
            Laatst bewerkt door Duster; 15 Oct 2024, 21:03.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Het is bij de beesten af en zeer discutabel dat hier inhoudelijk relevante berichten zijn verwijderd. En laat het nu net reacties zijn die een bepaald forumlid niet wel bevallig kunnen zijn. Wellicht een mailtje gestuurd? Ik zie een dergelijk patroon namelijk ook op een andere forum waar dit bewuste forumlid actief is. Delta als eigenaar van dit forum zou zich moeten schamen.
              Dit soort aantijgingen zijn wat mij betreft ver onder de gordel en totale luchtfietserij.
              Forumbeheer werkt hier volledig objectief en autonoom, dat kan ik zeggen uit eigen ervaring.
              Al enkele maanden wordt offtopic gezwam of opstokerij aangepakt.
              Dat de forumsoftware zo werkt dat wanneer je bepaalde posts wil verwijderen, ook tussenliggende posts verwijderd moeten worden kan forumbeheer niet veel aan doen.

Hier ook voor jou de huisregels, eentje daarvan is wees respectvol naar de forumbeheerders:
              https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...064-huisregels

Reageer

Je hebt helemaal gelijk. Vergeet je niet op de knop verzenden te drukken?

Reageer

Inderdaad, een aantal off topic reacties is verwijderd. De discussie zou moeten gaan over Ziggo addressable-tv.

Reageer

Dus een reactie waarin door een ander forumlid wordt uitgelegd dat wat een ander forumlid schreef niet klopte dat is off topic? Heel vreemd. Maar goed, ik moet volgens een bepaald forumlid respectvol naar moderators zijn. Dus laat ik het hier maar bij laten. Maar de schijn van bevooroordeling blijft. Jammer,

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X