Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord advertentie;s Prikbord vervalsing

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Prikbord advertentie;s Prikbord vervalsing

Webmaster ik dacht dat u regels had voor het prikbord?
    Gecertificeerd Kattentrimsalon SPA & Shop LUCKY CAT 🐱💖🛍️Advertentienr. 7556788
    4 stuks achter elkaar zelfde Melden via de knop helpt niet ,ben al 14 maanden bezig om het elke keer te melden
    Zou fijn zijn dat jullie ,je eigen regels ook aanhouden

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
    Webmaster ik dacht dat u regels had voor het prikbord?
    Gecertificeerd Kattentrimsalon SPA & Shop LUCKY CAT 🐱💖🛍️Advertentienr. 7556788
    4 stuks achter elkaar zelfde Melden via de knop helpt niet ,ben al 14 maanden bezig om het elke keer te melden
    Zou fijn zijn dat jullie ,je eigen regels ook aanhouden
    Trap nie deu je vleke jongen. Je oef nie steeds mensen te waerschouwen, ze motte zelf ok oppasse op d'r eihen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Trap nie deu je vleke jongen. Je oef nie steeds mensen te waerschouwen, ze motte zelf ok oppasse op d'r eihen.
      Ik geloof niet ,dat ik jouw mening vroeg

Reageer

Ik geloof niet ,dat ik jouw mening vroeg
        Ik vroeg het de Webmaster

Reageer

koekeroe waar maak je je druk om.
          ze doen wat ze niet willen doen 🤣

Reageer

Ik vroeg het de Webmaster
            Dat geloof ik graag, maar er is gewoon niet veel te doen aan kwade opzet. Er zijn niet genoeg webmasters op de wereld om dit te bestrijden. Het heeft weinig zin en nut om hier topics te openen over een frauduleuze advertentie. Het enige dat een heel klein beetje helpt is goed opletten. Je kunt niet iedereen beschermen tegen dit soort vuullakken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Dat geloof ik graag, maar er is gewoon niet veel te doen aan kwade opzet. Er zijn niet genoeg webmasters op de wereld om dit te bestrijden. Het heeft weinig zin en nut om hier topics te openen over een frauduleuze advertentie. Het enige dat een heel klein beetje helpt is goed opletten. Je kunt niet iedereen beschermen tegen dit soort vuullakken.
              Maar met o.a. hier plaatsen helpt het wellicht wel.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X