Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

actie twee jaar kabelinternet

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
    Precies de amateurisme van Delta staat weer op nummer 1. Geen aanbieding als ik mijn postcode invul.
    Update: Delta laat weten dat de prijs van het 1Gbps abonnement bij deze actie niet zoals op de actiepagina vermeld staat 35 euro maar 40 euro per maand is gedurende de actieperiode van twee jaar. Verder meldt de provider dat het om een pilot0aanbieding gaat.

Ik krijg wel die 40 euro ervoor, maar niet voor de volledige looptijd. Dat strookt niet.
    Het is een pilot aanbieding: dat wil zeggen voor nieuwe klanten.

Reageer

Zie geen aanbieding glasvezel voor 2 jaar.
      Zelfs dat ligt niet in hun vermogen om goed te communiceren met de klant

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Zelfs dat ligt niet in hun vermogen om goed te communiceren met de klant
        Ik zie op Tweakers een overstapper van Caiway naar Glasvezel Delta, 40 euro, 24 maanden lang.
        Dus dit klopt WEL. Alleen de site na de postcodechecker werkt niet.

In alle gevallen ga ik bellen voor een verlenging van 2 jaar, eens kijken of ik een gelijkwaardige aanbieding kan krijgen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik zie op Tweakers een overstapper van Caiway naar Glasvezel Delta, 40 euro, 24 maanden lang.

In alle gevallen ga ik bellen voor een verlenging van 2 jaar, eens kijken of ik een gelijkwaardige aanbieding kan krijgen.
          nette opmerking Bor

Reageer

Als Delta dit al zou willen doen dan fluisteren zij jou in ieder geval heel hard in het oor dit niet te melden op fora of sociale media. Als je dat wilt doet schept dit namelijk een uitgangspunt voor andere bestaande klanten om dezelfde aanbieding als jou te eisen,

En geloof me. Delta verkoopt dit soort actie-abonnement met maximaal break-even maar waarschijnlijk onder de kostprijs van de dienst. Dit is klanten kopen. En ik kan wel iets bedenken waarom.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter
              Als ik hier een aantal postcodes op het dorp invoer krijg ik dit te zien.
              Dat is bij glasvezel anders en nog niet aangepast.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

Als Delta dit al zou willen doen dan fluisteren zij jou in ieder geval heel hard in het oor dit niet te melden op fora of sociale media. Als je dat wilt doet schept dit namelijk een uitgangspunt voor andere bestaande klanten om dezelfde aanbieding als jou te eisen,

En geloof me. Delta verkoopt dit soort actie-abonnement met maximaal break-even maar waarschijnlijk onder de kostprijs van de dienst. Dit is klanten kopen. En ik kan wel iets bedenken waarom.
                Je kan nieuwe klanten wel binnenboord houden, maar wanneer de bestaand hard weghollen naar KPN en Odido dan sta je alsnog met lege handen.

Reageer

Dat is bij Ziggo, KPN en Odido hetzelfde. Bestaande klanten wil je zeker behouden maar niet tegen elke prijs.Soms is het goedkoper (en zeker bij dit soort acties) een bestaande klant vaarwel te zeggen dan hen een gelijke aanbieding als nieuwe klanten aan te bieden.

Reageer

Dat is bij glasvezel anders en nog niet aangepast.
                    Wordt ook niet aangepast. Alleen voor gebieden waar KPN of Ziggo ook actief is daar geldt de aanbieding. Dus de oorspronkelijke Caiway gebieden blijven weer achter.

Reageer

Wordt ook niet aangepast. Alleen voor gebieden waar KPN of Ziggo ook actief is daar geldt de aanbieding. Dus de oorspronkelijke Caiway gebieden blijven weer achter.
                      Dat laatste zit wellicht achter dat de Caiwayklanten sowieso Deltaklanten worden. Dus die houden ze wel aan boord.
                      Anders zouden alle Caiwayklanten nu meteen naar Delta gaan om twee jaar lang goedkoper te zitten.

Ik vraag me sowieso af hoe de Caiwayklanten netjes gemigreerd worden zonder extra kosten. Iemand met een 600Mbit abo krijgt of een duurder 1 Gbit abonnement of moet fors terug naar 250 Mbit. Of zou er op korte termijn na oktober/november een wijziging komen qua snelheden?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X