Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nederland duur voor internet naar Europese maatstaven

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Nederland duur voor internet naar Europese maatstaven

Nederland duur voor internet naar Europese maatstaven | Pricewise

In Nederland zijn providers er goed in de prijzen op te drijven door je abonnement steeds maar qua snelheid te verhogen en daarmee ook de prijs.
    De basisprijzen zijn vaak ook te hoog. Naar mijn ervaring kan je alleen lage prijzen krijgen door jaarlijks:
    * Te bellen voor een nieuw 12 maanden abo
    * Over te stappen

Wanneer ik naar de huidige prijzen kijk van Delta en deze vergelijk met de actieaanbiedingen van Caiway en Odido dan is het verschil schrikbarend.
    Disclaimer mijn inziens is wel dat je inboet op kwaliteit, tv-decoder en dat soort zaken.

Reageer

Klopt Nederland is te duur met internet , vroeger kregen wij veel voor weinig ivm internet nu weinig voor veel

Reageer

Er kan minstens 15 euro per maand af

Reageer

Inboet aan kwaliteit tv-decoder????? Ooit weleens de nieuwe Android TV decoder van Odido gebruikt die alle nieuwe klanten nu krijgen uitgeleverd?

Ik ben benieuwd naar je onderbouwing waarom je bij deze decoder inboet op de reteoude decoder die Caiway aan klanten in bruikleen levert?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
            Inboet aan kwaliteit tv-decoder????? Ooit weleens de nieuwe Android TV decoder van Odido gebruikt die alle nieuwe klanten nu krijgen uitgeleverd?

Ik ben benieuwd naar je onderbouwing waarom je bij deze decoder inboet op de reteoude decoder die Caiway aan klanten in bruikleen levert?
            Volgens mij geef ik Caiway als voorbeeld. En heeft Odido alle kanalen in HD, laat staan UHD? Geef me dan maar de Tizen app van Delta en de Kamai.
            En Delta test zelf ook een Androiddecoder. Ik heb het prima naar mij zin bij Delta. Dat statement is niet nieuw of van de laatste tijd, dat roep ik zeker al 2 jaar.

Reageer

Ik vraag niet of jij het naar je zin hebt bij Delta. Ik vraag naar de onderbouwing van wat je hebt gesteld. En uit je antwoord blijkt dat je dit niet hebt. En dat je dus gewoon een eigen mening projecteert op basis van aannames en niet feiten. En ik weet dat Delta achter de schermen met een Android ontvanger bezig is. Maar weet je wat nu feitelijk is. Odido heeft al een Android ontvanger op klantniveau en Delta nog helemaal niets.

En UHD. Zowel Odido als Delta heeft geen UHD. Odido was zo wijs om iets niet te overgehaast aan te gaan bieden. Delta trapte in die valkuil.

Reageer

Ik vraag niet of jij het naar je zin hebt bij Delta. Ik vraag naar de onderbouwing van wat je hebt gesteld. En uit je antwoord blijkt dat je dit niet hebt. En dat je dus gewoon een eigen mening projecteert op basis van aannames en niet feiten. En ik weet dat Delta achter de schermen met een Android ontvanger bezig is. Maar weet je wat nu feitelijk is. Odido heeft al een Android ontvanger op klantniveau en Delta nog helemaal niets.

En UHD. Zowel Odido als Delta heeft geen UHD. Odido was zo wijs om iets niet te overgehaast aan te gaan bieden. Delta trapte in die valkuil.
                Jarco Kriek , het mag bekend zijn dat Bordewolf regelmatig rare, makkelijke en ook simpelweg verkeerde meninkjes post. Maar het begint er een beetje op te lijken dat jullie hier een soort van iets aan het uitvechten zijn. Kan dat wat minder? Of ergens anders? (Op elke natte wind die iemand post reageren draagt na een tijdje niet zo veel meer bij.) Gewoon oprechte vraag, geen aanval, althans niet zo bedoeld.
                Laatst bewerkt door Koeba; 9 Aug 2024, 17:33.

Reageer

Waarom zou ik iets moeten uitvechten met iemand die ik niet ken? Maar ook ik weet niet alles en lees dan graag een onderbouwing van uitspraken die ik nog niet wist. En die vraag ik dan ook. En als dus blijkt dat die onderbouwing er niet is dan is het niets meer dan behoorlijk gedrag om dit te melden aan lezers die dit nog niet weten om hen te verwittigen dat de aanname niet klopt. Sorry zo zit dit beestje nu eenmaal in elkaar.

Reageer

Waarom zou ik iets moeten uitvechten met iemand die ik niet ken? Maar ook ik weet niet alles en lees dan graag een onderbouwing van uitspraken die ik nog niet wist. En die vraag ik dan ook. En als dus blijkt dat die onderbouwing er niet is dan is het niets meer dan behoorlijk gedrag om dit te melden aan lezers die dit nog niet weten om hen te verwittigen dat de aanname niet klopt. Sorry zo zit dit beestje nu eenmaal in elkaar.
                    Hm, dus als Bor nou voortaan z'n reutels op totaaltv post, reageer je daar? Hoop doet leven, za'k ma zehhe. (Beetje makkelijk hoor; 'ik ben nou eenmaal zo'. Maar goed, Bor vraagt er wel vaak om....)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Hm, dus als Bor nou voortaan z'n reutels op totaaltv post, reageer je daar? Hoop doet leven, za'k ma zehhe. (Beetje makkelijk hoor; 'ik ben nou eenmaal zo'. Maar goed, Bor vraagt er wel vaak om....)
                      Het mag duidelijk zijn dat ik nauwelijks meer reageer op Kriek.
                      Hij wil wedstrijden verplassen, daar doe ik niet meer aan mee, ik post mijn mening, deal er mee,

Reageer

Je bent zo, deal er maar mee. Heeft dat vaak gewerkt?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Het mag duidelijk zijn dat ik nauwelijks meer reageer op Kriek.
                          Hij wil wedstrijden verplassen, daar doe ik niet meer aan mee, ik post mijn mening, deal er mee,
                          Je kunt niet winnen van Kriek dat zit je lelijk dwars ,en je blijft maar raaskallen ,op elke topic weer ,
                          Stop er mee Ga juffrouw ooievaar vervelen met je gezever

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X