Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nederland duur voor internet naar Europese maatstaven
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
De basisprijzen zijn vaak ook te hoog. Naar mijn ervaring kan je alleen lage prijzen krijgen door jaarlijks:
* Te bellen voor een nieuw 12 maanden abo
* Over te stappen
Wanneer ik naar de huidige prijzen kijk van Delta en deze vergelijk met de actieaanbiedingen van Caiway en Odido dan is het verschil schrikbarend.
Disclaimer mijn inziens is wel dat je inboet op kwaliteit, tv-decoder en dat soort zaken.
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtInboet aan kwaliteit tv-decoder????? Ooit weleens de nieuwe Android TV decoder van Odido gebruikt die alle nieuwe klanten nu krijgen uitgeleverd?
Ik ben benieuwd naar je onderbouwing waarom je bij deze decoder inboet op de reteoude decoder die Caiway aan klanten in bruikleen levert?
En Delta test zelf ook een Androiddecoder. Ik heb het prima naar mij zin bij Delta. Dat statement is niet nieuw of van de laatste tijd, dat roep ik zeker al 2 jaar.
Reageer
-
Ik vraag niet of jij het naar je zin hebt bij Delta. Ik vraag naar de onderbouwing van wat je hebt gesteld. En uit je antwoord blijkt dat je dit niet hebt. En dat je dus gewoon een eigen mening projecteert op basis van aannames en niet feiten. En ik weet dat Delta achter de schermen met een Android ontvanger bezig is. Maar weet je wat nu feitelijk is. Odido heeft al een Android ontvanger op klantniveau en Delta nog helemaal niets.
En UHD. Zowel Odido als Delta heeft geen UHD. Odido was zo wijs om iets niet te overgehaast aan te gaan bieden. Delta trapte in die valkuil.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtIk vraag niet of jij het naar je zin hebt bij Delta. Ik vraag naar de onderbouwing van wat je hebt gesteld. En uit je antwoord blijkt dat je dit niet hebt. En dat je dus gewoon een eigen mening projecteert op basis van aannames en niet feiten. En ik weet dat Delta achter de schermen met een Android ontvanger bezig is. Maar weet je wat nu feitelijk is. Odido heeft al een Android ontvanger op klantniveau en Delta nog helemaal niets.
En UHD. Zowel Odido als Delta heeft geen UHD. Odido was zo wijs om iets niet te overgehaast aan te gaan bieden. Delta trapte in die valkuil.Laatst bewerkt door Koeba; 9 Aug 2024, 17:33.
- 2 Likes
Reageer
-
Waarom zou ik iets moeten uitvechten met iemand die ik niet ken? Maar ook ik weet niet alles en lees dan graag een onderbouwing van uitspraken die ik nog niet wist. En die vraag ik dan ook. En als dus blijkt dat die onderbouwing er niet is dan is het niets meer dan behoorlijk gedrag om dit te melden aan lezers die dit nog niet weten om hen te verwittigen dat de aanname niet klopt. Sorry zo zit dit beestje nu eenmaal in elkaar.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtWaarom zou ik iets moeten uitvechten met iemand die ik niet ken? Maar ook ik weet niet alles en lees dan graag een onderbouwing van uitspraken die ik nog niet wist. En die vraag ik dan ook. En als dus blijkt dat die onderbouwing er niet is dan is het niets meer dan behoorlijk gedrag om dit te melden aan lezers die dit nog niet weten om hen te verwittigen dat de aanname niet klopt. Sorry zo zit dit beestje nu eenmaal in elkaar.(Beetje makkelijk hoor; 'ik ben nou eenmaal zo'. Maar goed, Bor vraagt er wel vaak om....)
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Hm, dus als Bor nou voortaan z'n reutels op totaaltv post, reageer je daar? Hoop doet leven, za'k ma zehhe.(Beetje makkelijk hoor; 'ik ben nou eenmaal zo'. Maar goed, Bor vraagt er wel vaak om....)
Hij wil wedstrijden verplassen, daar doe ik niet meer aan mee, ik post mijn mening, deal er mee,
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Het mag duidelijk zijn dat ik nauwelijks meer reageer op Kriek.
Hij wil wedstrijden verplassen, daar doe ik niet meer aan mee, ik post mijn mening, deal er mee,
Stop er mee Ga juffrouw ooievaar vervelen met je gezever
- 4 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer