Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

clean energy - if it walks like a dog..

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • clean energy - if it walks like a dog..

    If it walks like a dog and talks like a dog, you better believe it is a dog..

    Dat kwam gisteren weer uit.

    Er werd aan de voordeur gebeld...
    Een hele beleefde jongeman met mobieltje in de hand vertelde me dat ik samen met nog 1 andere buur nog niet had geprofiteerd van de energy check!

    Hoeveel ik nu betaalde en of ik terugkreeg, hoeveel in huishouden enz enz.

    Met een paar tikken op zijn mobiel kwam naar voren dat ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veel betaalde.

    Hij liet me het schermpje zien en toen zag ik dat clean energy op zijn schermpje stond als leverancier en dat ik daar een paar tientjes minder in de maand zou betalen als nu bij Delta en toch hetzelfde aanzienlijke bedrag na de eindafrekening zou terug ontvangen als nu.

    Zoiets had ik ook al eens gehoord van greenchoice jaren geleden en heb daar van geleerd. Die hadden soortgelijke praktijken.

    Toen ik zei dat ik toch maar bij Delta bleef was hij snel weg.

    Ik heb later even gegoogled op clean energy (o.a. op een soort van trustpilot) en was maar wat blij:
    https : //w w w .klantenvertellen.nl/reviews/1065686/clean_energy_solutions (link even in stukken geknipt, zodat 'ie hopelijk door de spamcontrole komt).


    Waarom ik dit hier neerzet?
    Ik ben vast niet de enige met een buur die die zgn energy check nog niet had gehad.
    Veranderen kan altijd, maar "teken" niet aan de deur en niet op dat moment.

  • #2
    Ja die is hier ook geweest.
    Altijd leuk zo'n door to door verkoop.
    Maar op het moment dat je een beetje door gaat vragen is het over.
    Als het overal goedkoper was, dan was delta er al lang niet meer.

    Reageer


    • #3
      Misschien ben jij die buurman wel

      Reageer


      • #4
        Tja,wie weet.
        Maar ik denk het niet.

        Reageer


        • #5
          [QUOTE=anomaly;n305041]If it walks like a dog and talks like a dog, you better believe it is a dog..

          Leuk, alleen jammer dat deze uitdrukking over eenden gaat, de zogenaamde "Duck test".

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X