Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Consumentenbond: internet te duur door dominantie KPN en Ziggo

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Consumentenbond: internet te duur door dominantie KPN en Ziggo

Consumentenbond: internet te duur door dominantie KPN en Ziggo (zeelandnet.nl)

De dominante positie van KPN en Ziggo zorgt ervoor dat consumenten al jaren te veel betalen voor internet. De Consumentenbond ziet tal van aanwijzingen van te weinig marktwerking en te hoge prijzen. De Consumentenbond roept toezichthouder ACM dringend op om in te grijpen in deze marktdominantie.
    https://www.consumentenbond.nl/nieuw...n-concurrentie

Reageer

We hebben sinds 1 juli nog twee snelheden over op de kabel wat beduidend minder keuze is dan bij Ziggo.

Dus goedkoopste kabelinternet abonnement kost bij Delta € 46.
      Bijgevoegde bestanden
      Laatst bewerkt door driepinter; 5 Jul 2024, 09:30.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        We hebben sinds 1 juli nog twee snelheden over op de kabel wat beduidend minder keuze is dan bij Ziggo.

Dus goedkoopste kabelinternet abonnement kost bij Delta € 46.
        Alleen de Litevariant van Ziggo is goedkoper 43,50

200 Mbit kost bij Ziggo al 48 euro, daarentegen is 1 Gbit goedkoper 60 euro.
        De prijzen via glasvezel zijn overigens aanzienlijk goedkoper, zeker met actieaanbiedingen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot
          Allemaal overstappen naar de glasdraad die kpn lacht zijn helemaal een deuk hierom lekker aansluiten de klanten kabelrecht laten betalen van 200 euro per aansluiting en dan komt het mooiste ze krijgen dat geld ook nog een keer van de abonnementen want daar word het ook nog een keer mee gerekend in je maand bedrag.
          Blijf lekker waar ik zit
          Dat is in elke situatie verschillend. Ik kan gerust stellen dat ik fors minder betaal tov COAX toen ik bij Ziggo en/of Caiway zat.
          Door de acties die er zijn en/of overstappen kun je best een goedkoop jaarabonnement afnemen.

Lekker blijven zitten waar je zit is nog nooit lucratief geweest, je doet nooit mee aan acties en je blijft de hoofdprijs betalen.
          Dat werkt met een energiecontract ook zo.

Reageer

Glasvezel tot in de mk-kast, blijkt naderhand zonder informatie hierover gekregen, enkel van KPN te zijn,
            Wilde overstappen van coax naar glasvezel maar heb een abonnement bij Delta
            Ze duwen mij dus bij Delta richting KPN.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X