Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta blijft stabiel qua abonnees

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta blijft stabiel qua abonnees

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-b...ft-ver-achter/

Ik ben het niet zo eens met dit artikel. Odido is toegetreden tot alle netwerken en heeft daardoor veel meer slagkracht om meer abonnees aan zich te binden.
    Delta is nog niet beschikbaar op het ODF en KPN netwerk en moet het doen binnen het eigen gebied, waar uitgerekend Odido ook beschikbaar is en er in enkele gevallen ook KPN glasvezel ligt.

Dus blijft Delta achter? Ik vind het wat vreemd geredeneerd. Met meer providers op het eigen netwerk is het knap dat ze stabiel blijven.

Oorspronkelijk gepost door Rinus
    Stabiel zijn/blijven in een groeimarkt(!) is i.m.o.achteruitgang.
    Daar zit ook iets in, maar wanneer ze nog niet leveren op andere netwerken moet je het wel heel erg binnen je eigen netwerk rooien.
    Dat valt nog niet mee. Dus wil men groeien dan moet men ook uitkijken naar andere netwerken.

Reageer

Er staat nu een melding bij de ACM :

https://www.acm.nl/nl/publicaties/gl...ntratiemelding
      Laatst bewerkt door driepinter; 13 Jun 2024, 17:06.

Reageer

Tsja ik vind het geen verrassing. Al jaren staat Delta/Caiway laag bij de providermonitor van de consumentenbond. Geen 4k, kastje met infrarode afstandsbediening. Doorspoelen opnames kan niet enz enz enz. Geen vernieuwing en dan ook nog de duurste buiten een aanbieding om.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
          Tsja ik vind het geen verrassing. Al jaren staat Delta/Caiway laag bij de providermonitor van de consumentenbond. Geen 4k, kastje met infrarode afstandsbediening. Doorspoelen opnames kan niet enz enz enz. Geen vernieuwing en dan ook nog de duurste buiten een aanbieding om.
          4K kastje, welke 4K zenders zijn er dan? Alleen Love Nature die de wereld vraagt voor doorgifte.
          En verder beweer je wel meer zaken die niet kloppen overal en nergens.

Het glasvezelabo is niet duur en qua tv product zijn ze inmiddels beter dan Odido.

Reageer

Admin Kijk Jeroen ik heb het over een tv product en Bordewolf wordt weer persoonlijk. Dit laat jij elke keer toe en dat vind je het gek dat forumleden zich ergen aan dit persoontje.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
              Admin Kijk Jeroen ik heb het over een tv product en Bordewolf wordt weer persoonlijk. Dit laat jij elke keer toe en dat vind je het gek dat forumleden zich ergen aan dit persoontje.
              En terecht wordt ik persoonlijk. Je hebt hier en overal zaken lopen roepen die ik zou hebben gezegd.
              Dan sta je bij mij nu laag in mijn achting en ben je bij mij definitief klaar.
              Ik zet je op mijn banlist, kan ik me niet meer aan jou ergeren.
              Ik wil het verder graag gezellig houden verder op dit forum.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Jun 2024, 20:48.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Er staat nu een melding bij de ACM :

https://www.acm.nl/nl/publicaties/gl...ntratiemelding
                Weet jij wat de beslisdatum is? Is het niet gek dat deze voor de aanmelddatum ligt? Foutje op de site?

Reageer

Helaas heeft Bor wel een punt wanneer hij aangeeft dat een aantal zaken niet kloppen in de bewering van Willem1980 . Het niet kunnen doorspoelen geldt voor iedere provider en heeft niets met Delta te maken. Dit wordt door de diverse zenders afgedwongen.
                  Ben inderdaad wel van mening dat hij dit ook iets anders had kunnen verwoorden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Weet jij wat de beslisdatum is? Is het niet gek dat deze voor de aanmelddatum ligt? Foutje op de site?
                    Op 28-05 is men hiermee naar buiten gekomen

Staatscourant 2024, 18228 | Overheid.nl > Officiƫle bekendmakingen (officielebekendmakingen.nl)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                      Helaas heeft Bor wel een punt wanneer hij aangeeft dat een aantal zaken niet kloppen in de bewering van Willem1980 . Het niet kunnen doorspoelen geldt voor iedere provider en heeft niets met Delta te maken. Dit wordt door de diverse zenders afgedwongen.
                      Ben inderdaad wel van mening dat hij dit ook iets anders had kunnen verwoorden.
                      Klopt doorspoelen kan bij geen enkele provider. En qua vernieuwing zijn ze toch ook prima bezig.

Reageer

Bordewolf Dat Delta en Caiway niet beschikbaar zijn op de netwerken van KPN/Glaspoort en ODF is een keuze van Delta Fiber zelf. Deze netwerken zijn gewoon open voor alle providers tegen de geldende wholesaleprijzen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                          Bordewolf Dat Delta en Caiway niet beschikbaar zijn op de netwerken van KPN/Glaspoort en ODF is een keuze van Delta Fiber zelf. Deze netwerken zijn gewoon open voor alle providers tegen de geldende wholesaleprijzen.
                          Zeker, maar die stap zouden ze wel langzaam moeten maken voor meer expansie. Anders wordt je niets meer of minder dan een overnamepartij.
                          Ze maken ook landelijk reclame, dan is het vreemd dat je niet landelijk beschikbaar bent. Maar goed, dit soort keuzes brengt ook kosten met zich mee.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Jun 2024, 21:22. Reden: Typfout

Reageer

We zijn met 17.5 miljoen mensen in het land en een stuk of 5 zeuren over de 4k tv dus stop ermee want je win niet van de rest die het allemaal prima vind als het maar in kleur is

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X