Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NOS lanceert nieuwe app voor smart tv’s, ook voor Ziggo- en KPN-klanten

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• NOS lanceert nieuwe app voor smart tv’s, ook voor Ziggo- en KPN-klanten

https://over.nos.nl/nieuws/nos-lance...n-kpn-klanten/

Heb die app al maanden op me LG tv om die te testen werkt goed hoor

Reageer

De app wordt met een zeer lage streamkwaliteit uitgezonden. Ik kijk eerlijk gezegd nooit in deze app.

Reageer

Getallen zeggen veel maar niet alles. Zeker in de huidige tijd is de gebruikte codec van een veel groter belang.

Reageer

Bordewolf je ben helemaal aan codes verslaaft ik kijk met plezier erna is altijd nog beter dan zwartwit tv van vroeger

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
            Bordewolf je ben helemaal aan codes verslaaft ik kijk met plezier erna is altijd nog beter dan zwartwit tv van vroeger
            Videoland streamt Guus Meeuwis straks in de meest strakke HD kwaliteit die men kan leveren. In deze tijd verwacht ik niet zo'n lage bitrate.

Reageer

Videoland mag Guus Meewis zelfs niet in de best mogelijke 'strakke' beeld- en geluidskwaliteit gaan aanbieden. Dus waar heb je deze wijsheid vandaan?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Videoland mag Guus Meewis zelfs niet in de best mogelijke 'strakke' beeld- en geluidskwaliteit gaan aanbieden. Dus waar heb je deze wijsheid vandaan?
                Concert 2 jaar terug live.

Reageer

Inderdaad zijn diverse concerten van Nederlandse artiesten live bij Videoland te zien. Maar niet in die strakke HD kwaliteit die jij hier zegt. De HD kwaliteit is goed maar niet in overdreven hoge bandbreedte. Hierover zijn namelijk op voorhand afspraken over gemaakt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X