Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN: alles in HD wat HD wordt aangeleverd

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• KPN: alles in HD wat HD wordt aangeleverd

KPN laat er geen gras over groeien:
    KPN breidt HD-aanbod verder uit | Totaal TV

Overigens klopt het bericht niet helemaal, percentagegewijs biedt Delta meer HD per pakket.
    Zoals eerder vermeld ontbreken bij Delta nog:
    * France 3
    * Mediaset Italia
    * Pro7
    * Sat 1
    * Kabel 1
    * VOX
    * SWR
    * CNBC
    * Bloomberg (4K via Samsung)
    * Fox News
    * MTV Hits

Bij mijn weten zijn de overige kanalen qua aanlevering SD.
    KPN Ziggo Delta - Odido
    Basispakket 76​ 78​ 71​ 62​
    Waarvan in HD 75​ 76​ 71​ 57​
    Aanvullend pakketten 73​ 82​ 75​ 82​
    Waarvan in HD 47​ 54​ 48​ 29​
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 May 2024, 21:40.

Ai Ai Ai , wat een verschillen , ik zou zo echt niet weten welke provider ik zou moeten kiezen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
      Ai Ai Ai , wat een verschillen , ik zou zo echt niet weten welke provider ik zou moeten kiezen.
      Ik ben er uit...voorlopig.
      Blijf gewoon op coax bij Delta!!!
      Andere providers via coax of telefoonlijn kunnen er niet aan tippen en glasvezel duurt nog een aantal jaren.

We wachten gewoon af en we zien alles wat we wíllen zien😁🥰
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Ik ben er uit...voorlopig.
        Blijf gewoon op coax bij Delta!!!
        Andere providers via coax of telefoonlijn kunnen er niet aan tippen en glasvezel duurt nog een aantal jaren.

We wachten gewoon af en we zien alles wat we wíllen zien😁🥰
        He was sarcastisch bedoeld , ik blijf voorlopig ook via de coax kijken . voor mij dus geen dilemma .
        Schakel pas over als alles 8K is en ik stekeblind .
        Laatst bewerkt door renschip; 12 May 2024, 19:54.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht

He was sarcastisch bedoeld , ik blijf voorlopig ook via de coax kijken . voor mij dus geen dilemma .
          Schakel pas over als alles 8K is en ik stekeblind .
          🤣🤣🤣🤣
          Ik was er al een paar jaar uit... Héél lang vóór het openingsbericht in dit topic🤭
          En 8K wil ik ook met supergroot LG flatscreen die ik aan de muur kan hangen, want in/op het huidige TV meubel past dat niet.
          Ik geef de hoop wel over aan kinderen en kleinkinderen, want dat maken we in een Zeeuwsch bijna-buiten-gebied niet meer mee 🤭
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

🤣🤣🤣🤣
            Ik was er al een paar jaar uit... Héél lang vóór het openingsbericht in dit topic🤭
            En 8K wil ik ook met supergroot LG flatscreen die ik aan de muur kan hangen, want in/op het huidige TV meubel past dat niet.
            Ik geef de hoop wel over aan kinderen en kleinkinderen, want dat maken we in een Zeeuwsch bijna-buiten-gebied niet meer mee 🤭
            Het is gewaagd maar toch denk ik dat de meerderheid van Zeeland eind 2027 over glasvezel zal (kan) beschikken.

Uiteraard ben en blijf je eigen baas om op de coax te blijven.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Het is gewaagd maar toch denk ik dat de meerderheid van Zeeland eind 2027 over glasvezel zal (kan) beschikken.

Uiteraard ben en blijf je eigen baas om op de coax te blijven.
              Klopt, totdat men het internet sowieso gaat leveren via glasvezel. Dan kun je nog tv houden via coax, maar ook dat is een keer eindig. En ik schreef het al eerder, ik heb ook Netflix en het verschil in kijken en kleurstelling tussen Hd en UHD of 4K met beeldverbeteraars en zelfs geluid Dolby Atmos is echt behoorlijk merkbaar! Sport is behoorlijk strakker.

Dus ik zou willen zeggen tegem iedereen die beweert dat er geen verschil is: stop aub met die onzin dat er geen verschil te zien of te horen is. Daarmee maak je jezelf behoorlijk belachelijk.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 12 May 2024, 21:37.

Reageer

Het 'verschil in kijken' kan pas worden beoordeelt, wanneer je daarvoor de mogelijkheid (zou) hebben of al hebt.
                Mensen die nu alléén coax kúnnen ervaren, zijn (vaak) vooralsnog tevreden met wat ze hebben van Delta.

Wanneer hier glasvezel ligt, met de toeters en bellen waarover al honderden posts zijn geweest, is de tijd gekomen voor een afweging.
                Vooralsnog kán of wíl niet iedereen dat begrijpen.
                Laatst bewerkt door Rinus; 12 May 2024, 22:22.

Reageer

Haal 4K maar uit je hoofd voor broadcast. Je ziet nu al dat een evenement als het EK zelfs in het geheel niet in 4K wordt geproduceerd. En slechts een handje vol landen (veelal buiten Europa) gaan Olympische Spelen in 4K uitzenden. Het 4K voor broadcasting is UHD.

En van UHD is bekend dat uit onderzoek van SKV onder eigen abonnees blijkt dat zij ESPN 1 in HBR een betere beeldbeleving vinden hebben dan UHD. En met HBR kan je alle klanten bedienen. En niet alleen klanten die een 4K televisie of decoder hebben. 4K blijft ideaal voor bioscoop, blu-ray en streaming.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                    Haal 4K maar uit je hoofd voor broadcast. Je ziet nu al dat een evenement als het EK zelfs in het geheel niet in 4K wordt geproduceerd. En slechts een handje vol landen (veelal buiten Europa) gaan Olympische Spelen in 4K uitzenden. Het 4K voor broadcasting is UHD.

En van UHD is bekend dat uit onderzoek van SKV onder eigen abonnees blijkt dat zij ESPN 1 in HBR een betere beeldbeleving vinden hebben dan UHD. En met HBR kan je alle klanten bedienen. En niet alleen klanten die een 4K televisie of decoder hebben. 4K blijft ideaal voor bioscoop, blu-ray en streaming.
                    Want ze hebben zelf ook de ESPN UHD feed met beeldverbeteraars? Of onderzoekt men alleen of het een verbetering is tov HD?
                    Ik vind dat nogal vreemd om dat zonder vergelijkingsmateriaal te kunnen roepen.

Reageer

SKV heeft ook ESPN UHD in het aanbod.

Reageer

SKV heeft ook ESPN UHD in het aanbod.
                        Met alle beeldverbeteraars? Dus met HLG etc? Is dat via Coax en de decoders die men daar levert mogelijk? Of doet men dit ook via een ITV-decoder?

Reageer

ESPN moet aan alle providers van ACM een gelijke aanvoer leveren. Dus ESPN UHD is voor iedereen met HDR, HLG en WCG2022 in 1080P/50 beschikbaar. Ik moet je het antwoord schuldig blijven over of het ook op Interactieve TV aanwezig is. Maar iedere klant kan er naar kijken omdat op glas ook DVB-C wordt geleverd. Je moet voor het 4K en UHD aanbod natuurlijk wel 4K apparatuur hebben.

Reageer

ESPN moet aan alle providers van ACM een gelijke aanvoer leveren. Dus ESPN UHD is voor iedereen met HDR, HLG en WCG2022 in 1080P/50 beschikbaar. Ik moet je het antwoord schuldig blijven over of het ook op Interactieve TV aanwezig is. Maar iedere klant kan er naar kijken omdat op glas ook DVB-C wordt geleverd. Je moet voor het 4K en UHD aanbod natuurlijk wel 4K apparatuur hebben.
                            De tijd begint te dringen voor Delta… Odido maakt niet voor niets stappen met volledige uitrol van de Androiddecoder.
                            Die willen geen discussie over wel of niet kunnen ontvangen van NPO 1 UHD en/of ESPN UHD en het is ook een verdienmodel met de apps.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X