Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ziggo Sport Free
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Mooi, ik ga er van uit dat Delta ook de zender zelf faciliteert, geen streaming van voetbal aub!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Mooi, ik ga er van uit dat Delta ook de zender zelf faciliteert, geen streaming van voetbal aub!
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtDelta kan niets faciliteren. De zender waar de Nederlandse clubs op te zien zijn is alleen streaming via app.
Reageer
-
Tijden veranderen. Lineair wordt weggedrukt door online. Wil je Nederlandse clubs lineair kijken dan kan dit alleen bij Ziggo op de kanalen 13 en 14. Em wellicht ook bij andere providers met een Ziggo Sport Totaal abonnement. Maar dat laatste is een programmatische keuze en nog niet zeker. Voor Delta nu meer dan ooit belangrijk om voor half augustus die nieuwe decoder aan klanten beschikbaar te stellen.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk berichtTijden veranderen. Lineair wordt weggedrukt door online. Wil je Nederlandse clubs lineair kijken dan kan dit alleen bij Ziggo op de kanalen 13 en 14. Em wellicht ook bij andere providers met een Ziggo Sport Totaal abonnement. Maar dat laatste is een programmatische keuze en nog niet zeker. Voor Delta nu meer dan ooit belangrijk om voor half augustus die nieuwe decoder aan klanten beschikbaar te stellen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door willem Bekijk berichtblij dat ik niets om bepaalde soorten sport geef, EN ik ben te oude voor de moderne electronica (90jr)
https://www.pzc.nl/binnenland/praat-...keld~a3d0d1f6/
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer