Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kabel blijft voorlopig

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Zolang er via de kabel afgenomen kan worden zal ik dat zo houden.
    Wij kunnen later altijd nog kiezen voor glasvezel mocht er geen andere uitweg meer zijn.
    Ben in de gelukkige omstandigheid dat ik altijd nog kan kiezen, want wij hebben Delta en KPN kastje binnen in de woning laten plaatsen.
    Laatst bewerkt door Chouffeke; 2 weken geleden.

    Reageer


    • #32
      Hier ook.
      Is het niet voor mezelf, dan heeft de volgende bewoner ook de keus, zonder te hoeven betalen voor het naar binnen brengen van de kabel voor de glasvezel.
      Kadootje van mij

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
        Hier ook.
        Is het niet voor mezelf, dan heeft de volgende bewoner ook de keus, zonder te hoeven betalen voor het naar binnen brengen van de kabel voor de glasvezel.
        Kadootje van mij
        Zo is het maar net, iedereen blij! 🤗

        Reageer


        • #34
          Delta gaat de coaxkabel uitschakelen waar glasvezel aanwezig is | Totaal TV

          Er is dus een update.. coax blijft actief waar glasvezel gelegd wordt.
          Maar dan nog blijft dit onduidelijk, gaat coax uit op de adressen die glasvezeldiensten gaan afnemen?

          Reageer


          • #35
            Ja, bij mij ging het signaal eraf. Van september ‘22 tot september ‘23 heb ik tv gekeken via Delta glasvezel. In oktober ‘22 ging het coax signaal over de kabel eraf. Mij werd aangegeven dat ik in de toekomst niet meer op die manier tv kon kijken. Sinds september ‘23 ben ik zeer tevreden met het tv signaal via de glasvezel van KPN. Heb nu dus 2 glasvezelkastjes in de meterkast.

            Reageer


            • #36
              Delta Fiber heeft in totaal iets van ruim 1000.000 glasvezel- en coaxverbindingen in beheer.

              Waarvan 550.000 glasvezelklanten, 155.000 kabelklanten in Zeeland en dan de rest 295.000 kabelklanten Caiway.

              Dus kabel zullen ze niet weg doen.
              Laatst bewerkt door driepinter; 2 weken geleden.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Delta Fiber heeft in totaal iets van ruim 1000.000 glasvezel- en coaxverbindingen in beheer.

                Waarvan 550.000 glasvezelaansluitingen, 155.000 kabelaansluitingen in Zeeland en dan de rest 295.000 kabelaansluitingen Caiway.

                Dus kabel zullen ze niet weg doen.
                Wel als men samengaat met Glaspoort. Hier ligt ook coax van Caiway, heeft geen functie of nut nu er glasvezel ligt.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Wel als men samengaat met Glaspoort. Hier ligt ook coax van Caiway, heeft geen functie of nut nu er glasvezel ligt.
                  Áls Poetin op de verkeerde knop(pen) drukt, hebben we geen coax of glasvezel meer nodig.....🫣🤣🤣
                  Laatst bewerkt door Rinus; 2 weken geleden.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X