Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mail: Wit u meewerken aan een interne video? - loze link

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mail: Wit u meewerken aan een interne video? - loze link

    Een half uur geleden ontving ik een mail van Delta (Klantpanel) ivm met een oproep, waarvoor ik overigens geen belangstelling heb.

    In de mail wordt opgeroepen om te reageren, maar de link gaat nergens naartoe en omdat het een noreply-mail is kon ik dit niet aangeven bij de opsteller van de mail. Vandaar maar even hier gemeld en hopelijk dat het dan bij de juiste persoon terechtkomt, want op deze manier komen ze niet aan de gewenste 6 deelnemers
    Ik kan de fout in de link niet vinden....heb een vraagteken en een streepje weggehaald, maar geen succes
    Deze link staat in de mail: KLIK HIER OM AAN TE GEVEN OF JE WEL OF NIET WILT MEEWERKEN (link niet aanklikbaar gemaakt, alhoewel euvel nog niet was verholpen).
    Laatst bewerkt door anomaly; 4 weken geleden.

  • #2
    Oh ja, als de link werkt zal ik hem hier weghalen, zodat alleen leden van het klantpanel kunnen reageren.

    Misschien dus ook beter om de citeer-knop deze keer niet te gebruiken

    Reageer


    • #3
      Dit is volgens mij een echte mail van Delta hoor en zo niet: dan ben ik er hook, line and sinker ingestonken

      Reageer


      • #4
        Ga je dan met die link beeldbellen met het Delta team?

        Reageer


        • #5
          UPDATE
          -----------

          Zojuist kreeg ik een 2e mail met een werkende link, waarop je aan kon geven of je mee wilde doen met een TV-interview voor interne doeleinden...
          Bij mij hoeft die cameraman, interviewer en begeleider niet langs te komen,
          'K wilnie met mijn hoofd op het scherm

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X