Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasdraad in Zeeland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasdraad in Zeeland

    Glasdraad heeft de onderstaande domeinnamen geregistreerd :


    www.glasdraadzeeuwsvlaanderen.nl
    www.glasdraadborsele.nl
    www.glasdraadgoeskapelle.nl
    www.glasdraadnoordbeveland.nl
    www.glasdraadtholen.nl
    www.glasdraadreimerswaal.nl
    www.glasdraadwalcheren.nl
    www.glasdraadnoordbeveland.nl
    www.glasdraadschouwenduiveland.nl
    www.glasdraadzeeland.nl

    Dus tsja, daar willen ze vast iets mee.

    Bron : www.sidn.nl
    Laatst bewerkt door driepinter; 4 weken geleden.

  • #2
    Lekker laten doen niets voor mij blijf gewoon bij delta heb nu ook ook 1000mb met de kabel

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JvdL Bekijk bericht
      Lekker laten doen niets voor mij blijf gewoon bij delta heb nu ook ook 1000mb met de kabel
      Weer veranderd van naam,Waar heb ik die tekst eerder gelezen iets met een pilot of zo ????

      Reageer


      • #4
        Vreemd, blijft mijn vraag of Delta over deze glasvezel gaat leveren of toch zelf ook gaat aanleggen.
        Met COAX gaan ze het niet halen, kijk maar naar Ziggo.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Vreemd, blijft mijn vraag of Delta over deze glasvezel gaat leveren of toch zelf ook gaat aanleggen.
          Met COAX gaan ze het niet halen, kijk maar naar Ziggo.
          ....je gaat toch niet verhuizen naar Zeeland...!?😁🤔🫣
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Vreemd, blijft mijn vraag of Delta over deze glasvezel gaat leveren of toch zelf ook gaat aanleggen.
            Met COAX gaan ze het niet halen, kijk maar naar Ziggo.
            Glasdraad is van KPN/APG dus het is onwaarschijnlijk dat Delta over dit netwerk (glasvezel) gaat leveren.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Vreemd, blijft mijn vraag of Delta over deze glasvezel gaat leveren of toch zelf ook gaat aanleggen.
              Met COAX gaan ze het niet halen, kijk maar naar Ziggo.
              Vraag die al vaak gesteld en beantwoord is. Dat gaan ze niet doen als ze niet onder hele grote druk gezet worden door EQT. Je helpt de concurrent niet, zo moeilijk is het niet. Voor iemand die anderen graag uitlegt dat ze het mis hebben, toon je verassend (nou ja) weinig inzicht in de materie, maar dat zou me niet moeten verbazen...coax zal nog jaren werken en uitgenut worden tot het technisch dood is. En dat is het nog lang niet.
              Laatst bewerkt door Koeba; 4 weken geleden.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Vraag die al vaak gesteld en beantwoord is. Dat gaan ze niet doen als ze niet onder hele grote druk gezet worden door EQT. Je helpt de concurrent niet, zo moeilijk is het niet. Voor iemand die anderen graag uitlegt dat ze het mis hebben, toon je verassend (nou ja) weinig inzicht in de materie, maar dat zou me niet moeten verbazen...coax zal nog jaren werken en uitgenut worden tot het technisch dood is. En dat is het nog lang niet.
                Neem hem het niet kwalijk ,hij heeft de laatste week al zoveel uit de doos gehad ,dat het woord begrip en inzicht helemaal uit Zicht is

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Glasdraad is van KPN/APG dus het is onwaarschijnlijk dat Delta over dit netwerk (glasvezel) gaat leveren.
                  Dan ben ik erg benieuwd naar de strategie van Delta, zoals ik al zei aan COAX vasthouden lijkt niet de juiste strategie, dit gaat klantenverlies opleveren.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Dan ben ik erg benieuwd naar de strategie van Delta, zoals ik al zei aan COAX vasthouden lijkt niet de juiste strategie, dit gaat klantenverlies opleveren.
                    Kun je uitleggen hoe? Als je internet op 1gb gewoon werkt op coax, gaat die klant dan weg omdat ze geen fiber op zijn adres hebben? Je neemt veel aan en onderbouwt niets. Maar ik sta open voor serieuze argumenten. Ik wel.
                    Laatst bewerkt door Koeba; 4 weken geleden.

                    Reageer


                    • #11
                      Het enige argument wat Bordewolf heeft is zijn glazen bol ...

                      Reageer


                      • #12
                        Wat is de toegevoegde waarde van deze onzin , kom nu eens met iets van waarde wat zinvol is (zucht)

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X