Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

F1 naar Ziggo Sports?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    1) Ik rapporteer hier niets of niemand, alleen engelse spammers. Trollen staan bij mij op de banlist en kan ik dus ook niet lezen en me ook niet aan storen en dus kan en wil ik niet rapporteren. Daar werkt moderatie zelf wel mee af.
    2) Ik reageer slechts op jou bericht en mijn toon is meer dan prima, sterker nog ik stel slechts vragen en eindig met mijn mening dat Ziggo de zwaar betalende klanten minimaal ook 4K dient te leveren, dat is wel zo netjes.
    3) Dank voor je uiteenzetting die meer licht op de zaak brengt
    4) voordat je denkt een langere discussie te willen of gaan voeren, hier hou ik het bij. Ik heb geen zin in opstokend gedoe, ik zit op dit forum voor ontopic discussies en nieuwsgaring en daar laat ik het bij.
    Je ziet dus zelf niet dat je hier precies doet wat je anderen verwijt?

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
      Er is nog niets definitief....dus ook geen 'grote slag geslagen'.
      Afwachten maar weer en zien wat een volgend gerucht ons brengt...
      net gelezen Talpa sluit deal met Viaplay: SBS 9 wordt Viaplay TV en gaat Formule 1 uitzenden 🤔👍

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        net gelezen Talpa sluit deal met Viaplay: SBS 9 wordt Viaplay TV en gaat Formule 1 uitzenden 🤔👍
        Talpa sluit deal met Viaplay: SBS 9 wordt Viaplay TV en gaat Formule 1 uitzenden | Show | AD.nl

        Reageer


        • #19
          De telegraaf kan ook niet achterblijven
          Talpa Network en streamingdienst Viaplay gaan samenwerken. Een selectie uit het sportaanbod van Viaplay is daardoor vanaf 5 april te zien op Viaplay TV, de nieuwe naam van de Talpa-zender SBS9. Het gaat om de Formule 1, darts van de Professional Darts Corporation (PDC) en voetbalwedstrijden uit de Engelse Premier League en Duitse Bundesliga.

          Reageer


          • #20
            Verlate 1 april grap ?? Ik kan dit bijna niet geloven.....
            Dan wordt het toch een gesloten zender alsnog voor abonnees?
            Het kan toch niet zijn dat ik 15 euro neerleg en opeens iedereen alles gratis kan zien?
            Dit lijkt toch weer ingegeven door Viaplay omdat men met die ene stream niet wegkomt.
            Feitelijk is het toch weer Viaplay Extra maar met extra geld van John de Mol erachter.
            Talpa gaat dus ook gewoon meebieden waarschijnlijk.

            Krijgt John de Mol toch zijn eigen sportkanaal.

            Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Apr 2024, 10:23.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Verlate 1 april grap ?? Ik kan dit bijna niet geloven.....
              Dan wordt het toch een gesloten zender alsnog voor abonnees?
              Het kan toch niet zijn dat ik 15 euro neerleg en opeens iedereen alles gratis kan zien?
              Dit lijkt toch weer ingegeven door Viaplay omdat men met die ene stream niet wegkomt.
              Feitelijk is het toch weer Viaplay Extra maar met extra geld van John de Mol erachter.
              Talpa gaat dus ook gewoon meebieden waarschijnlijk.

              Krijgt John de Mol toch zijn eigen sportkanaal.
              Soms vraag je je af waar iemand dat allemaal vandaan haalt......
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Verlate 1 april grap ?? Ik kan dit bijna niet geloven.....
                Dan wordt het toch een gesloten zender alsnog voor abonnees?
                Het kan toch niet zijn dat ik 15 euro neerleg en opeens iedereen alles gratis kan zien?
                Dit lijkt toch weer ingegeven door Viaplay omdat men met die ene stream niet wegkomt.
                Feitelijk is het toch weer Viaplay Extra maar met extra geld van John de Mol erachter.
                Talpa gaat dus ook gewoon meebieden waarschijnlijk.

                Krijgt John de Mol toch zijn eigen sportkanaal.
                Feitelijk hebben we het hier niet over de live verslaggeving van de F1 maar samenvattingen en dan 6 uur later.
                Eigenlijk het zelfde wat men nu ook op de NOS kan zien alleen dan niet de hele wedstrijd.
                interessant om te bedenken wat er straks gaat gebeuren als Viaplay toch niet die rechten gaat houden wat ze zelf schijnbaar wel denken.
                Want stel nou dat ze de rechten kwijt raken (geruchten rechten 2025 F1 Ziggo) wat heeft Viaplay dan nog uit te zenden op SBS9 darten,duits voetbal?
                Daar ga je geen zender mee vullen denk ik als evt. nieuwe sport zender van Talpa.
                Dus concreet viaplay op SBS9 leuk maar wie gaat er na een samenvatting kijken 6 uur later en 2 krijgt Ziggo wel de rechten als Talpa met deze info komt?
                Het is hier al eerder en terecht opgemerkt viaplay kan wellicht de deal in NL kwijtraken maar door het grotere Europese plaatje de rechten toch houden
                het blijven allemaal aannames.

                mvg
                Laatst bewerkt door Bella63; 2 Apr 2024, 15:51.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bella63 Bekijk bericht

                  Feitelijk hebben we het hier niet over de live verslaggeving van de F1 maar samenvattingen en dan 6 uur later.
                  Eigenlijk het zelfde wat men nu ook op de NOS kan zien alleen dan niet de hele wedstrijd.
                  interessant om te bedenken wat er straks gaat gebeuren als Viaplay toch niet die rechten gaat houden wat ze zelf schijnbaar wel denken.
                  Want stel nou dat ze de rechten kwijt raken (geruchten rechten 2025 F1 Ziggo) wat heeft Viaplay dan nog uit te zenden op SBS9 darten,duits voetbal?
                  Daar ga je geen zender mee vullen denk ik als evt. nieuwe sport zender van Talpa.
                  Dus concreet viaplay op SBS9 leuk maar wie gaat er na een samenvatting kijken 6 uur later en 2 krijgt Ziggo wel de rechten als Talpa met deze info komt?
                  Het is hier al eerder en terecht opgemerkt viaplay kan wellicht de deal in NL kwijtraken maar door het grotere Europese plaatje de rechten toch houden
                  het blijven allemaal aannames.

                  mvg
                  Chris Woerts: Talpa biedt mee samen met Viaplay op de rechten vanaf 2025 en gaat hoogstwaarschijnlijk de hoogste bieder zijn.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Verlate 1 april grap ?? Ik kan dit bijna niet geloven.....
                    Dan wordt het toch een gesloten zender alsnog voor abonnees?
                    Het kan toch niet zijn dat ik 15 euro neerleg en opeens iedereen alles gratis kan zien?
                    Dit lijkt toch weer ingegeven door Viaplay omdat men met die ene stream niet wegkomt.
                    Feitelijk is het toch weer Viaplay Extra maar met extra geld van John de Mol erachter.
                    Talpa gaat dus ook gewoon meebieden waarschijnlijk.

                    Krijgt John de Mol toch zijn eigen sportkanaal.
                    Tsja, ik lees toch eigenlijk over een overschat spel, volwassen kleuters die om het hardst karten en heel veel mensen die iets te bespreken op het werk nodig hebben. En mensen die vinden dat ze dat voor 5 euro 'moeten' kunnen zien. Nogal infantiel allemaal en leuk voor de daarvoor bestemde forums. Hier is het vooral geklaag over iets dat je nooit had, maar waarvan je toch vindt dat het afgepakt wordt. Best sneu...enfin...tis lente...

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Dit zou natuurlijk mooi zijn.
                      Prijsmatig en los van 4K kun je dan het beste 9 maanden NLZIET streamen voor (nog) EUR 8,95/maand.
                      Met de recente inlijving van SBS 9 door Viaplay kun je voor die prijs (sommige live uitzendingen van) Formule 1, darts van de PDC, voetbal uit de Engelse Premier League en Duitse Bundesliga volgen.
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Prijsmatig en los van 4K kun je dan het beste 9 maanden NLZIET streamen voor (nog) EUR 8,95/maand.
                        Met de recente inlijving van SBS 9 door Viaplay kun je voor die prijs (sommige live uitzendingen van) Formule 1, darts van de PDC, voetbal uit de Engelse Premier League en Duitse Bundesliga volgen.
                        De échte liefhebbers kijken live en hebben er een abonnement voor over.
                        Voor een kwartje op de eerste rang zitten is normaal(...) gesproken niet mogelijk.
                        Zoals de TS er over blijven zaniken, lost niets op.
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X