Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

F1 naar Ziggo Sports?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • F1 naar Ziggo Sports?

    ‘Ziggo slaat grote slag en koopt Formule 1 uitzendrechten’ | Totaal TV

    Dit zou natuurlijk mooi zijn. Ik hoop dan wel dat mocht men 4K uitzendingen gaan doen, deze ook netjes beschikbaar komen voor de betalende klanten bij andere providers.

    Ziggo klanten gaan natuurlijk meebetalen via het abonnement aan 'gratis' F1. Voor zover gratis en exclusief

  • #2
    Ik denk niet dat dit kan want dan zou Delta eerst aanpassingen moeten doen in zijn coax infrastructuur om deze zender door te kunnen geven.

    4K op de coax is er immers niet.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Ik denk niet dat dit kan want dan zou Delta eerst aanpassingen moeten doen in zijn coax infrastructuur om deze zender door te kunnen geven.

      4K op de coax is er immers niet.
      Klopt, maar wel alle ruimte via de decoder en men is niet verplicht op beide hetzelfde te doen (doen ze nu met HD ook niet)

      Reageer


      • #4
        Er is nog niets definitief....dus ook geen 'grote slag geslagen'.
        Afwachten maar weer en zien wat een volgend gerucht ons brengt...
        Laatst bewerkt door Rinus; 4 weken geleden.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
          Er is nog niets definitief....dus ook geen 'grote slag geslagen'.
          Afwachten maar weer en zien wat een volgend gerucht ons brengt...
          Gisteren Bij V1 werd het nog aan Chris Woerts gevraagd ,en die wist van niks
          Laatst bewerkt door koekeroe; 4 weken geleden.

          Reageer


          • #6
            Formule 1 op youtube

            https://www.youtube.com/watch?v=ZsZR68lqFCg

            Reageer


            • #7
              Gaat het terug naar Ziggo dan komt het niet in 4K bij andere providers.

              En dit mag ook gewoon want VodafoneZiggo is niet verplicht de 4K-streams van Ziggo Sport aan andere providers te leveren.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                Gaat het terug naar Ziggo dan komt het niet in 4K bij andere providers.

                En dit mag ook gewoon want VodafoneZiggo is niet verplicht de 4K-streams van Ziggo Sport aan andere providers te leveren.
                Ah, je hebt inside nieuws? Je weet al meer? Bepaald Ziggo toch?
                Ik zou niet weten waarom de zwaar betalende Ziggo Sports klant niet de 4K stream mag ontvangen of onthouden wordt.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ah, je hebt inside nieuws? Je weet al meer? Bepaald Ziggo toch?
                  Ik zou niet weten waarom de zwaar betalende Ziggo Sports klant niet de 4K stream mag ontvangen of onthouden wordt.
                  Wellicht beter éven af te wachten wié de F1-rechten definitief gaat krijgen en hóe het wordt aangeboden...?
                  En áls het bekend is en niet naar je zin, gaan zeuren bij dié instantie.......wordt het hier een stuk rustiger..🤭😁
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Ah, je hebt inside nieuws? Je weet al meer? Bepaald Ziggo toch?
                    Ik zou niet weten waarom de zwaar betalende Ziggo Sports klant niet de 4K stream mag ontvangen of onthouden wordt.
                    Inderdaad bepaalt VodafoneZiggo (Ziggo) dit. Zij bepalen als eigenaar van Ziggo Sport welke streams de providers krijgen. Toen Ziggo Sport naar HD ging enkele jaren geleden toen moest bijvoorbeeld KPN als grootste concurrent bijna twee jaar wachten voordat zij na een verlaging van de overeenkomst tegen meerprijs de HD-streams geleverd kregen. En VodafoneZiggo heeft in het verleden diverse malen via woordvoering op vragen laten weten dat Ziggo Sport 4K Ziggo-only is.

                    En op dit moment staat niets VodafoneZiggo in de weg om hen te dwingen de 4K-stream aan andere providers te leveren. Sterker, als VodafoneZiggo zou beslissen om na het eventueel terughalen van Formule 1 dit exclusief aan Ziggo-klanten te gaan leveren via een apart Formule 1-kanaal of zo dan kan met de huidige regelgeving die,amd hier iets aan doen. Voor Zigggo Sport heeft ACM geen enkele leveringsvoorwaarde aan VodafoneZiggo gesteld. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Disney dat alle providers de gelijke streams van ESPN moet aanleveren.

                    En beste Bor, een beetje normale toon aanslaan tegen een mede forumgebruiker zou je als voorbeeldig forumgebruiker sieren die alle misstanden direct aan de moderator rapporteert, En of ik inside informatie heb is voor jou gissen en voor mij een weet.

                    En inderdaad Rinus. Eerst moet het zeker zijn dat Formule 1 bij Ziggo terugkeert. VodafoneZiggo mag dan wel het hoogste bod hebben geplaatst. Maar er spelen meer zaken mee dan alleen het hoogste bedrag op papier. Viaplay kan bijvoorbeeld de uitzendrechten voor veel meer landen in een deal sluiten. Hierdoor kan het totaal plaatje voor FOM beter zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      En wederom gaan de blaadjes vallen voor onze Bos bewoner Bor
                      De lekkere hapjes zullen vandaag maar minimaal zijn
                      een goed gesprek met Truus de mier zal hem opmonteren

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                        Inderdaad bepaalt VodafoneZiggo (Ziggo) dit. Zij bepalen als eigenaar van Ziggo Sport welke streams de providers krijgen. Toen Ziggo Sport naar HD ging enkele jaren geleden toen moest bijvoorbeeld KPN als grootste concurrent bijna twee jaar wachten voordat zij na een verlaging van de overeenkomst tegen meerprijs de HD-streams geleverd kregen. En VodafoneZiggo heeft in het verleden diverse malen via woordvoering op vragen laten weten dat Ziggo Sport 4K Ziggo-only is.

                        En op dit moment staat niets VodafoneZiggo in de weg om hen te dwingen de 4K-stream aan andere providers te leveren. Sterker, als VodafoneZiggo zou beslissen om na het eventueel terughalen van Formule 1 dit exclusief aan Ziggo-klanten te gaan leveren via een apart Formule 1-kanaal of zo dan kan met de huidige regelgeving die,amd hier iets aan doen. Voor Zigggo Sport heeft ACM geen enkele leveringsvoorwaarde aan VodafoneZiggo gesteld. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Disney dat alle providers de gelijke streams van ESPN moet aanleveren.

                        En beste Bor, een beetje normale toon aanslaan tegen een mede forumgebruiker zou je als voorbeeldig forumgebruiker sieren die alle misstanden direct aan de moderator rapporteert, En of ik inside informatie heb is voor jou gissen en voor mij een weet.

                        En inderdaad Rinus. Eerst moet het zeker zijn dat Formule 1 bij Ziggo terugkeert. VodafoneZiggo mag dan wel het hoogste bod hebben geplaatst. Maar er spelen meer zaken mee dan alleen het hoogste bedrag op papier. Viaplay kan bijvoorbeeld de uitzendrechten voor veel meer landen in een deal sluiten. Hierdoor kan het totaal plaatje voor FOM beter zijn.
                        1) Ik rapporteer hier niets of niemand, alleen engelse spammers. Trollen staan bij mij op de banlist en kan ik dus ook niet lezen en me ook niet aan storen en dus kan en wil ik niet rapporteren. Daar werkt moderatie zelf wel mee af.
                        2) Ik reageer slechts op jou bericht en mijn toon is meer dan prima, sterker nog ik stel slechts vragen en eindig met mijn mening dat Ziggo de zwaar betalende klanten minimaal ook 4K dient te leveren, dat is wel zo netjes.
                        3) Dank voor je uiteenzetting die meer licht op de zaak brengt
                        4) voordat je denkt een langere discussie te willen of gaan voeren, hier hou ik het bij. Ik heb geen zin in opstokend gedoe, ik zit op dit forum voor ontopic discussies en nieuwsgaring en daar laat ik het bij.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 4 weken geleden.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          1) Ik rapporteer hier niets of niemand, alleen engelse spammers. Trollen staan bij mij op de banlist en kan ik dus ook niet lezen en me ook niet aan storen en dus kan en wil ik niet rapporteren. Daar werkt moderatie zelf wel mee af.
                          2) Ik reageer slechts op jou bericht en mijn toon is meer dan prima, sterker nog ik stel slechts vragen en eindig met mijn mening dat Ziggo de zwaar betalende klanten minimaal ook 4K dient te leveren, dat is wel zo netjes.
                          3) Dank voor je uiteenzetting die meer licht op de zaak brengt
                          4) voordat je denkt een langere discussie te willen of gaan voeren, hier hou ik het bij. Ik heb geen zin in opstokend gedoe, ik zit op dit forum voor ontopic discussies en nieuwsgaring en daar laat ik het bij.
                          1. Moderators zijn geen afwerkers.
                          2. Wat jij vindt van Ziggo is hier niet interessant
                          3. De uiteenzetting van Jarco was alleen nodig omdat jij zijn eerste bericht niet begreep en daarop irritant reageerde.
                          4. Blijf dan aub zelf on-topic. Opstoken doe je als een van de beste, alleen dat zie je zelf niet in.

                          Dit bericht van een (door jou benoemde) trol, lees je helaas niet zelf. Dom van je om een banlijst te hanteren, want je verziekt veel van de topics.
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                            1. Moderators zijn geen afwerkers.
                            2. Wat jij vindt van Ziggo is hier niet interessant
                            3. De uiteenzetting van Jarco was alleen nodig omdat jij zijn eerste bericht niet begreep en daarop irritant reageerde.
                            4. Blijf dan aub zelf on-topic. Opstoken doe je als een van de beste, alleen dat zie je zelf niet in.

                            Dit bericht van een (door jou benoemde) trol, lees je helaas niet zelf. Dom van je om een banlijst te hanteren, want je verziekt veel van de topics.
                            Totaal niks aan toe te voegen Luid en Helder👌👌

                            Reageer


                            • #15
                              René van der Gijp zou zeggen: 'dat mannetje is wel heel erg in zichzelf gaan geloven'

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X