Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay amateuristisch aldus van Gerwen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Viaplay amateuristisch aldus van Gerwen

    Ik dacht al, waar blijft het volgende negatieve bericht over Viaplay op TotaalTV, maar daar is ie dan:
    https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...forse-kritiek/

    Overigens volledig met Jarco en van Gerwen eens. Hoe sneller ze weg zijn hoe beter, het knijpen van streams en het niet beschikbaar hebben van een vast kanaal is voor mij de druppel. F1 Kijken afgelopen zaterdag werkte bij mij niet. Haperend en wegvallend beeld met een heel snelle verbinding aan mijn kant. Gewoon een no go.

  • #2
    Spreek jij je nu niet zelf een beetje tegen? Negatief bericht (dat mij jij natuurlijk zo beoordelen) en het inhoudelijk er mee eens zijn. Dan is het dus voor jou feitelijk geen negatief bericht maar een realistisch bericht.

    Maar hoe gaat het trouwens met het testen van de Android decoder? Kunnen wij daar nog een negatief bericht over verwachten? Of ben je hiermee niet zo realistisch? Dd lijst van bugs is nogal aardig lang zag en hoorde ik.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
      Spreek jij je nu niet zelf een beetje tegen? Negatief bericht (dat mij jij natuurlijk zo beoordelen) en het inhoudelijk er mee eens zijn. Dan is het dus voor jou feitelijk geen negatief bericht maar een realistisch bericht.

      Maar hoe gaat het trouwens met het testen van de Android decoder? Kunnen wij daar nog een negatief bericht over verwachten? Of ben je hiermee niet zo realistisch? Dd lijst van bugs is nogal aardig lang zag en hoorde ik.
      Het bericht valt toch voor Viaplay negatief uit? Ik onderschrijf echter het bericht :-)
      En veel positiefs over Viaplay valt er ook niet te melden, het is een kaartenhuis dat langzaam in elkaar aan het storten is.

      De Androiddecoder: dan moet ik je verwijzen naar Levi Bosselaar, de woordvoerder. Daar kan en mag ik hier niets over schrijven.

      Reageer


      • #4
        Afgelopen zaterdag uitstekend naar Viaplay f1 kunnen kijken. Geen enkele hapering en het traagste internet van caiway.
        Het jammerverhaal van Van Gerven slaat helemaal nergens op, een gefrustreerde verliezer. Laat hij blij zijn dat Viaplay het darten nog uitzendt, anders had hij helemaal geen bestaansrecht meer. Van Gerven is op zijn retour en alles en ieder heeft het gedaan behalve hijzelf.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Het bericht valt toch voor Viaplay negatief uit? Ik onderschrijf echter het bericht :-)
          En veel positiefs over Viaplay valt er ook niet te melden, het is een kaartenhuis dat langzaam in elkaar aan het storten is.

          De Androiddecoder: dan moet ik je verwijzen naar Levi Bosselaar, de woordvoerder. Daar kan en mag ik hier niets over schrijven.
          Gelukkig voor mij is dan dat er nog mensen met echte ballen onder de Delta-klanten zijn die niet plots alleen maar positief zijn over Delta en alle negativiteit plots wegslikken omdat zij verwend worden met een testdecoder. Maar ligt die slechte verbinding en slechtere beeldkwaliteit die jij met Viaplay ervaarde wel niet aan die decoder waarover jij niet mag praten? Ik zou maar even het lijstje van bugs goed nalopen als ik jou was😄

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

            Gelukkig voor mij is dan dat er nog mensen met echte ballen onder de Delta-klanten zijn die niet plots alleen maar positief zijn over Delta en alle negativiteit plots wegslikken omdat zij verwend worden met een testdecoder. Maar ligt die slechte verbinding en slechtere beeldkwaliteit die jij met Viaplay ervaarde wel niet aan die decoder waarover jij niet mag praten? Ik zou maar even het lijstje van bugs goed nalopen als ik jou was😄
            Je zit te vissen naar nieuwtjes over de nieuwe decoder hier? Geen ander nieuws meer te plaatsen ofzo?
            Tis net politiek: ik kan er geen mededelingen over doen. En als je de lijst kent deel hem dan en vraag niet naar zaken waarvan je vermoed ze te kennen.
            Viaplay kijk ik via mijn eigen tv overigens.

            En negativiteit wegslikken? Wanneer iets niet goed is spreek ik me uit, maar niet over zaken waar ik vanuit een testpanel niet over mag posten (ook niet over de positieve zaken overigens!)

            Reageer


            • #7
              Heb nergens last van gehad heb zeker 12 uur op viaplay aktief geweest gisteren geplaatst 00.08 uur

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                Heb nergens last van gehad heb zeker 12 uur op viaplay aktief geweest gisteren geplaatst 00.08 uur
                Aldus sprak de Aandeelhouder van Delta

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Je zit te vissen naar nieuwtjes over de nieuwe decoder hier? Geen ander nieuws meer te plaatsen ofzo?
                  Tis net politiek: ik kan er geen mededelingen over doen. En als je de lijst kent deel hem dan en vraag niet naar zaken waarvan je vermoed ze te kennen.
                  Viaplay kijk ik via mijn eigen tv overigens.

                  En negativiteit wegslikken? Wanneer iets niet goed is spreek ik me uit, maar niet over zaken waar ik vanuit een testpanel niet over mag posten (ook niet over de positieve zaken overigens!)
                  Nou vissen naar nieuwtjes hoef ik niet waarde man. Dus dat je een belangrijke spil bent dat kun je uit het hoofd zetten. En ja die lijst....mocht de tijd het noodzakelijk achten dan weet ik het bestand op mijn computer te vinden. Maar het valt mij gewoon op dat jij sinds je de testdecoder hebt plots niet meer kritisch bent over Delta. 😀

                  Overigens zegt het voor iedere buitenstaander alweer genoeg dat jij Formule 1 niet kijkt via de Viaplay of F1 TV app op jouw testdecoder. Ik zou daar zelf als projectleider niet zo blij mee zijn als iemand binnen mijn testteam eigenlijk indirect toegeeft dat hij de testdecoder (nog) niet prefereert boven een smart tv-internettelevisie. Dit terwijl; Android als platform beter te boek staat als Tizen van Samsung.

                  Reageer


                  • #10
                    Gaan we toch weer de zandbak fittie tussen bor en kriek hier moeten meekrijgen? Heren? Please?

                    Reageer


                    • #11
                      koekeroe je staat op de blacklist met je onzin

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                        koekeroe je staat op de blacklist met je onzin
                        Deze onzin heb je zelf verteld onder een andere naam VERGETEN doe ik niks

                        Reageer


                        • #13
                          Wat een niveau hier , op het eerste de beste kinderverblijf zijn ze slimmer

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht

                            Nou vissen naar nieuwtjes hoef ik niet waarde man. Dus dat je een belangrijke spil bent dat kun je uit het hoofd zetten. En ja die lijst....mocht de tijd het noodzakelijk achten dan weet ik het bestand op mijn computer te vinden. Maar het valt mij gewoon op dat jij sinds je de testdecoder hebt plots niet meer kritisch bent over Delta. 😀

                            Overigens zegt het voor iedere buitenstaander alweer genoeg dat jij Formule 1 niet kijkt via de Viaplay of F1 TV app op jouw testdecoder. Ik zou daar zelf als projectleider niet zo blij mee zijn als iemand binnen mijn testteam eigenlijk indirect toegeeft dat hij de testdecoder (nog) niet prefereert boven een smart tv-internettelevisie. Dit terwijl; Android als platform beter te boek staat als Tizen van Samsung.
                            Dat zijn heel veel aannames in een stukje tekst en ronduit aanmatigende uitspraken die slaan als poep op een slagroomgebakje (sorry voor mijn woordkeus).
                            Veel te veel aannames overigens om er uberhaupt op te willen reageren.

                            Voor de Androiddecoder is ooit een ander topic geopend.Probeer eens bij anderen te vissen zou ik zeggen.
                            Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Mar 2024, 23:40.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Dat zijn heel veel aannames in een stukje tekst. Veel te veel om er uberhaupt op te willen reageren.
                              Je wilt niet reageren maar doet het toch. Dat is dus een stoornis. Persé het laatste woord willen. Jammer.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X