Kan er iets gedaan worden aan al die spammers? Het wordt er niet veel leuker op.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Forum vol spammers... mag wel eens gedaan zijn
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Soepball Bekijk berichtvolgens mij hebben ze ergenst weer een kraan opengezet, laatste week een overvloed ervan[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 1 Like
Reageer
-
Niet alleen het forum. Ook op prikbord blijven pogingen tot oplichten een probleem. Standaard bij elke advertentie die ik plaats komt er iemand van verder uit het land die geïnteresseerd lijkt te zijn en dan via een vage constructie de koop wil afronden. Het makkelijke is wel dat ze continu dezelfde teksten gebruiken en je ze dus snel herkent.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bersur Bekijk berichtNiet alleen het forum. Ook op prikbord blijven pogingen tot oplichten een probleem. Standaard bij elke advertentie die ik plaats komt er iemand van verder uit het land die geïnteresseerd lijkt te zijn en dan via een vage constructie de koop wil afronden. Het makkelijke is wel dat ze continu dezelfde teksten gebruiken en je ze dus snel herkent.
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer