In de diverse rubrieken zoals Foto en Prikbord staan regelmatig reclames van bedrijven. Dat is tegen de regels. Toch gebeurt er niks mee als je die foto's of berichten rapporteert. Blijven gewoon staan. Waarom wordt dat dan niet verwijderd? Ik kan me zo de moeite van het rapporteren ook besparen.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Reclame
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk berichtIn de diverse rubrieken zoals Foto en Prikbord staan regelmatig reclames van bedrijven. Dat is tegen de regels. Toch gebeurt er niks mee als je die foto's of berichten rapporteert. Blijven gewoon staan. Waarom wordt dat dan niet verwijderd? Ik kan me zo de moeite van het rapporteren ook besparen.
-
Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
En dan soms drie a 4 keer de zelfde advertentie achter elkaar, Ik krijg soms het idee ,dat ze zelf niet weten wat ze doen ,bedrog advertentie;s idem zo
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk bericht
Maar wordt er niet gemodereerd? Als ik als moderator zoiets zou zien vloog die er gelijk af.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk berichtIn de diverse rubrieken zoals Foto en Prikbord staan regelmatig reclames van bedrijven. Dat is tegen de regels. Toch gebeurt er niks mee als je die foto's of berichten rapporteert. Blijven gewoon staan. Waarom wordt dat dan niet verwijderd? Ik kan me zo de moeite van het rapporteren ook besparen. Suika game
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk berichtIk kan me zo de moeite van het rapporteren ook besparen.
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtJe kunt je het beste concentreren op waarnaar je op zoek bent en alles wat daar niet voor in aanmerking komt, negeren. Het probleem is niet van de laatste tijd en helaas kan of wil men hier niets aan doen. Het zij zo.
Is die voor Jan met de korte achternaam in het leven geroepen?[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Dan kan die rapporteerknop ook weg zeker?
Is die voor Jan met de korte achternaam in het leven geroepen?
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk berichtDan kan die rapporteerknop ook weg zeker?
We kunnen ons druk maken om het onkruid, maar het gaat om de bloemen, toch?Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 5 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtDat is weer het andere uiterste. Mijn indruk is dat advertenties (te) vaak worden gedoogd, wel of niet geoorloofd.
We kunnen ons druk maken om het onkruid, maar het gaat om de bloemen, toch?
Een grote provider onwaardig.
- 3 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer