Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Reclame

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Reclame

In de diverse rubrieken zoals Foto en Prikbord staan regelmatig reclames van bedrijven. Dat is tegen de regels. Toch gebeurt er niks mee als je die foto's of berichten rapporteert. Blijven gewoon staan. Waarom wordt dat dan niet verwijderd? Ik kan me zo de moeite van het rapporteren ook besparen.

Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk bericht
    In de diverse rubrieken zoals Foto en Prikbord staan regelmatig reclames van bedrijven. Dat is tegen de regels. Toch gebeurt er niks mee als je die foto's of berichten rapporteert. Blijven gewoon staan. Waarom wordt dat dan niet verwijderd? Ik kan me zo de moeite van het rapporteren ook besparen.
    En dan soms drie a 4 keer de zelfde advertentie achter elkaar, Ik krijg soms het idee ,dat ze zelf niet weten wat ze doen ,bedrog advertentie;s idem zo

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

En dan soms drie a 4 keer de zelfde advertentie achter elkaar, Ik krijg soms het idee ,dat ze zelf niet weten wat ze doen ,bedrog advertentie;s idem zo
      Maar wordt er niet gemodereerd? Als ik als moderator zoiets zou zien vloog die er gelijk af.

Reageer

Maar wordt er niet gemodereerd? Als ik als moderator zoiets zou zien vloog die er gelijk af.
        Er is geen 'echte' moderatie. Een paar mensen doen het er bij lijkt het.

Reageer

In de diverse rubrieken zoals Foto en Prikbord staan regelmatig reclames van bedrijven. Dat is tegen de regels. Toch gebeurt er niks mee als je die foto's of berichten rapporteert. Blijven gewoon staan. Waarom wordt dat dan niet verwijderd? Ik kan me zo de moeite van het rapporteren ook besparen. Suika game
          Hoewel het verwijderen van advertenties tijdrovend of vervelend kan zijn, helpt het de online campusomgeving voor iedereen schoner en veiliger te houden.

Reageer

Ik kan me zo de moeite van het rapporteren ook besparen.
            Je kunt je het beste concentreren op waarnaar je op zoek bent en alles wat daar niet voor in aanmerking komt, negeren. Het probleem is niet van de laatste tijd en helaas kan of wil men hier niets aan doen. Het zij zo.

Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Je kunt je het beste concentreren op waarnaar je op zoek bent en alles wat daar niet voor in aanmerking komt, negeren. Het probleem is niet van de laatste tijd en helaas kan of wil men hier niets aan doen. Het zij zo.
              Dan kan die rapporteerknop ook weg zeker?
              Is die voor Jan met de korte achternaam in het leven geroepen?
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Is die voor Jan met de korte achternaam in het leven geroepen?
                Dat lijkt er wel sterk op. Er wordt doorgaans niets aan gedaan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                  Dat is weer het andere uiterste. Mijn indruk is dat advertenties (te) vaak worden gedoogd, wel of niet geoorloofd.
                  We kunnen ons druk maken om het onkruid, maar het gaat om de bloemen, toch?
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                    Dat is weer het andere uiterste. Mijn indruk is dat advertenties (te) vaak worden gedoogd, wel of niet geoorloofd.
                    We kunnen ons druk maken om het onkruid, maar het gaat om de bloemen, toch?
                    Hoe het ook be- of genoemd wordt: Delta doet véél te weinig aan het beheer/moderatie van hun eigen webpagina's en forum en wát ze doen, is dweilen met kraan open.
                    Een grote provider onwaardig.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X