Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

8Gbit/s-glasvezel - Nederlandse providers benutten XGS-PON

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 8Gbit/s-glasvezel - Nederlandse providers benutten XGS-PON

    https://tweakers.net/reviews/11696/i...n-xgs-pon.html

  • #2
    Interessant artikel, maar er is nog een lange weg te gaan.
    Als (particulier) consument zijn de hoge(re) snelheden blijkbaar (nog) niet interessant.
    Vooralsnog meer dan tevreden met coax, zolang er nog geen glasvezel in de buurt is.

    Reageer


    • #3
      Delta had natuurlijk al stiekem 8 Gbit overigens voor een veel lager bedrag dan de 4 Gbit.
      Het kan aan mij liggen maar ik zie de hele hoge snelheden niet snel de standaard worden. Wellicht wel 1 Gbit als meest gekozen abo op den duur (ipv 400 Mbit).
      Er moeten te veel aanpassingen gedaan worden om te kunnen werken met de hoge snelheden:
      * Wellicht een andere router
      * Netwerkkaart
      * Netwerkkabels vervangen
      * Andere Switch
      * Harde schijf ?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Delta had natuurlijk al stiekem 8 Gbit overigens voor een veel lager bedrag dan de 4 Gbit.
        Het kan aan mij liggen maar ik zie de hele hoge snelheden niet snel de standaard worden. Wellicht wel 1 Gbit als meest gekozen abo op den duur (ipv 400 Mbit).
        Er moeten te veel aanpassingen gedaan worden om te kunnen werken met de hoge snelheden:
        * Wellicht een andere router
        * Netwerkkaart
        * Netwerkkabels vervangen
        * Andere Switch
        * Harde schijf ?
        Sjakie veronderstellingen doe je maar op de WC Daar hebben we zachtjens aan genoeg van, leer je het nu nooit

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X