Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Omroep Zeeland korte documentaire over nieuwe kerncentrales

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Geen idee koekeroe
    Maar alles wat er keurig staat Jeroen
    is nu wel weg gehaald
    er stond een keurig verhaal????????????

Reageer

Ik had dat vorige week ook twee keer.
      Toen was ik onderweg dus postte ik op mijn telefoon over 5G.
      Kwam ik thuis, precies hetzelfde bericht over Wifi ging het wel.
      Laatst bewerkt door driepinter; 10 Sep 2024, 06:43.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Ik had dat vorige week ook twee keer.
        Toen was ik onderweg dus postte ik op mijn telefoon over 5G.
        Kwam ik thuis, precies hetzelfde bericht over Wifi ging het wel.
        En onze webmaster weet van niks Hij heeft het geschrevene toch verwijdert

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

En onze webmaster weet van niks Hij heeft het geschrevene toch verwijdert
          Ik gok van niet. Ik denk dat het bericht gewoon verdwenen is. Mik jen eihen druk over belangrijke dingen!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Ik gok van niet. Ik denk dat het bericht gewoon verdwenen is. Mik jen eihen druk over belangrijke dingen!

Driepinter als men het aan de oudere inwoners van Borsele vraagt ,heeft niemand bezwaar maar de Woke jeugd die van uitkeringen aan elkaar hangt en de Milieu partijen proberen er een slaatje uit te slaan Wise en Greenpace trekken nog steeds zolang de Centrale draait ,aan het verkeerde touwtje ,Maar als ze in de plaatselijke cafetaria gevraagd worden vindt u de friet en de lekkernijen lekker Antwoord men Heerlijk ,en dan krijgt men het antwoord Dit gebakken in Atoom stroom ,en vervolgens schuifelt men langzaam weg, Ennnnnn eet men het gekochte lekker op ,Ondanks hun opstelling Afkeer tegen Kernenergie

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Er is natuurlijk zoveel tegenstand in Borsele dat ze wel een andere locatie moeten zoeken :

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...-kerncentrales
              Tekenend voor de bijzondere manier waarop er soms over wordt gepraat: We moeten minder gaan verbruiken! En meteen daarna: We moeten electrificeren; auto, warmtepomp. Alleen die twee al zorgen er voor dat we niet zonder kerncentrales kunnen. Men spreekt zichzelf tegen en vindt voorstanders die dat zeggen ouderwets en dom. Tsja.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X