Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Pc naar schroothoop

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Jij gelooft echt alles wat je leest
    Ik ben ook wel geneigd te geloven wat ik waarneem als ik de bron, mijn zintuigen en gedachten weet te vertrouwen: Het benutten van middelen van kennisoverdracht, zeg maar, bedacht opdat niet ieder mens steeds van alles opnieuw moet uitvinden.
    Het benoemen van één bron geeft geen blijk van een geloof in alles wat men leest; er wordt naar één bron gelinkt, maar de veronderstelling laat wel veel te raden.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Nou, nou, wat een ergernis op Kerstavond! Niet nodig hoor, het is een reactie op iets dat gewoon niet waar is. Misschien wat prikkelend, maar niet betweterig. Zeker niet zo bedoeld. Zaligh Pasen! 🐣
      Zo maar uit een andere bron : Windows 10 Home en Pro - Microsoft Lifecycle | Microsoft Learn En dan nóg weet ik niet wat waar is, of ....?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht

        Zo maar uit een andere bron : Windows 10 Home en Pro - Microsoft Lifecycle | Microsoft Learn En dan nóg weet ik niet wat waar is, of ....?
        https://nl.hardware.info/nieuws/8781...its-je-betaalt

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Nou, nou, wat een ergernis op Kerstavond! Niet nodig hoor, het is een reactie op iets dat gewoon niet waar is. Misschien wat prikkelend, maar niet betweterig. Zeker niet zo bedoeld. Zaligh Pasen! 🐣
          Als je het niet gelooft kijk hier maar https://officegrip.nl/windows-10-pla...ondersteuning/
          Er kom nog veel meer nieuws aan

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X