Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

NASA start op 8 november met gratis streamingdienst NASA+

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • NASA start op 8 november met gratis streamingdienst NASA+

    Voor de ruimtevaartliefhebbers :

    NASA+: gratis streamingdienst van NASA vanaf 8 november (iculture.nl)

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Nice, dank voor de tip!

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor de tip!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Ach de zoveelste.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ach de zoveelste.
          Zijn er dan zoveel over dit onderwerp??

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

            Zijn er dan zoveel over dit onderwerp??
            Nee, maar wel zo veel streamingsapps dat de normale men het wel best vind.
            Was streaming even booming, dat loopt hard terug naar Videoland en Netflix, uitzondering Amazone al is dat ook niet al te veel.
            Alle andere streamingsdiensten.... de markt verzadigd en de normale consument gaat geen 10 diensten a 15 euro aanschaffen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Nee, maar wel zo veel streamingsapps dat de normale men het wel best vind.
              Was streaming even booming, dat loopt hard terug naar Videoland en Netflix, uitzondering Amazone al is dat ook niet al te veel.
              Alle andere streamingsdiensten.... de markt verzadigd en de normale consument gaat geen 10 diensten a 15 euro aanschaffen.
              Dit heeft dus helemaal niets met diensten als Videoland, Netflix of Amazon te maken... Of welke streamingdienst dan ook.
              Dit is een dienst over 1 speciaal onderwerp zoals er geen 2e is. De liefhebbers hiervan zullen dus blij zijn!! (en het is nog gratis ook)

              krijg een beetje de indruk dat je niet helemaal begrijpt waar het over gaat.
              Laatst bewerkt door JanPietJoris; 5 Nov 2023, 20:51. Reden: Edit: typo

              Reageer


              • #8
                Microsoft gaat over op een andere mail,kon deze al proberen maar kon niet met
                een zeelandnet account ?
                nog mensen hier ervaring mee ??

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door tja Bekijk bericht
                  Microsoft gaat over op een andere mail,kon deze al proberen maar kon niet met
                  een zeelandnet account ?
                  nog mensen hier ervaring mee ??
                  Wat heeft dat met de NASA te maken?

                  Misschien hier eens kijken https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...dows-email-app

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                    Wat heeft dat met de NASA te maken?

                    Misschien hier eens kijken https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...dows-email-app
                    Ik zie het nu, voor de verandering een gratis dienst. Maar ach die is wel voor niche gebruikers die er echt in geïnteresseerd zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik zie het nu, voor de verandering een gratis dienst. Maar ach die is wel voor niche gebruikers die er echt in geïnteresseerd zijn.
                      Ja, en binnen de kortste keren zag je hier al gelijk 4 liefhebbers!

                      Reageer


                      • #12
                        Zeg maar gerust 5, ik ben ook erg nieuwsgierig wat er buiten ons eigen kringetje gebeurt en hoe het er uitziet. Elke keer verbazen de beelden me weer. PRACHTIG!
                        Laatst bewerkt door anomaly; 5 Nov 2023, 20:07. Reden: C-tje vergeten

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Ik zie het nu, voor de verandering een gratis dienst. Maar ach die is wel voor niche gebruikers die er echt in geïnteresseerd zijn.
                          Precies; voor de uitverkorenen!

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                            Zeg maar gerust 5, ik ben ook erg nieuwsgierig wat er buiten ons eigen kringetje gebeurt en hoe het er uitziet. Elke keer verbazen de beelden me weer. PRACHTIG!
                            Prima toch!

                            Reageer


                            • #15
                              wat je er misschien bij had kunnen zetten is dat het alleen voor Apple is en verder niet voor tv of android Driepinter

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X