Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Klanten-panel | Geef je mening, dat helpt ons verder

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta Klanten-panel | Geef je mening, dat helpt ons verder

    Las onlangs een stukje content over een nieuw klanten-panel van Delta
    @ https://www.delta.nl/nieuws/geef-je-...pt-ons-verder/

    Van wat ik er verder van weet, zullen degenen die zich hebben aangemeld de aankomende weken een uitnodiging voor registratie ontvangen waarin gevraagd zal worden wat aanvullende info te beantwoorden, zodat Delta een beter beeld krijgen voor welke onderzoeken of testen ze ons kunnen benaderen ((1 á 2 keer per maand).

    Momenteel is Delta nog bezig met de voorbereiding en inrichting van de online-omgeving.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Heb me aangemeld vind ik wel belangrijk voor de toekomst.

    Reageer


    • #3
      Deze mail kreeg ik gisteren:

      Dankjewel voor je aanmelding voor het DELTA-klantpanel



      Beste ***,

      Super dat jij je hebt aangemeld. Trots zijn we dat - met jou - ook vele andere DELTA-klanten zich hebben aangemeld naar aanleiding van onze oproep. We luisteren graag naar je, dat helpt ons verder! In deze mail vertellen we je wat je kunt verwachten.

      Persoonlijke uitnodiging in 2 weken

      Momenteel zijn we nog bezig met de voorbereiding en inrichting van de online-omgeving waarbinnen we je gaan uitnodigen voor deelname aan uiteenlopende onderzoeken. Gemiddeld 1 á 2 keer per maand. Per onderzoek kun je bepalen of je wilt deelnemen. Hopelijk doe je dat zo vaak mogelijk.

      We verwachten je over circa 2 weken een persoonlijke uitnodiging te kunnen sturen voor de registratie voor het DELTA-klantpanel. We willen je dan graag nog wat beter leren kennen. Daarom vragen we je tijdens de registratie om nog wat aanvullende vragen te beantwoorden. Zo krijgen we een beter beeld voor welke onderzoeken of testen we je kunnen benaderen.

      Tot slot: tijdens de registratie vragen we je ook naar jouw unieke klantnummer (die vind je op je factuur en bankafschrift). Dat nummer zou je alvast even kunnen opzoeken zodat de registratie straks gemakkelijk verloopt.


      Zo, dat was ‘t. Hou je mailbox goed in de gaten en check alvast je klantnummer. Nogmaals, dank voor je deelname aan ons DELTA-klantpanel.

      Met vriendelijke groet,

      DELTA

      Reageer


      • #4
        Dit is in een eerdere topic ter sprake gekomen, maar ik kan hem niet meer terugvinden 😕

        Reageer


        • #5
          https://www.zeelandnet.nl/forum/welk...lta-klantpanel

          Ik ben benieuwd.

          Reageer


          • #6
            Dat is 'm Bor, bedankt 👍

            Reageer


            • #7
              Is er goede respons op jullie meningen in dat nieuwe panel?

              Reageer


              • #8
                Er is nog geen onderzoek geweest. Dus ook geen respons.
                Alle bekende info staat hier, dus ook nog geen info over terugkoppeling.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                  Er is nog geen onderzoek geweest. Dus ook geen respons.
                  Alle bekende info staat hier, dus ook nog geen info over terugkoppeling.
                  Klopt, ik heb nog geen mail van deelname gehad.

                  Verder meldt Jarco dat de testgroep mogelijk ook meedoet aan de test voor de nieuwe androidbox.
                  Dat is wel nieuws, want dat is nergens op die manier bekend gemaakt.

                  Maar ik weet een ding zeker: het zou me verbazen wanneer ik niet in het panel zit :-)

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Klopt, ik heb nog geen mail van deelname gehad.

                    Verder meldt Jarco dat de testgroep mogelijk ook meedoet aan de test voor de nieuwe androidbox.
                    Dat is wel nieuws, want dat is nergens op die manier bekend gemaakt.

                    Maar ik weet een ding zeker: het zou me verbazen wanneer ik niet in het panel zit :-)
                    Nou, dat kan nog een dolle beestenboel worden dan!

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zit er in! Ben benieuwd.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus
                        Wie niet...?
                        Tja het is geen streng deurbeleid….
                        En ik zou je handtekening even aanpassen, ziet er in ieder geval hier erg verwarrend uit:

                        ​​​​​​​

                        Reageer


                        • #13
                          Spannend hoor.

                          Reageer


                          • #14
                            I'm in!

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X