Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vanaf nu ook in het land der smartfoons

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vanaf nu ook in het land der smartfoons

    Vandaag voor de eerste keer de smartfoon gebruikt, sim-kaart geplaatst, opgeladen, ge-update en even wat geklikt, geveegd en vooral veel gezocht.
    Morgen verder proberen eigen te maken en instellingen aan te passen.

    Net of ik weer voor het eerst een PC aanzet ๐Ÿ™„
    Eureka, update is geรฏinstalleerd en er komt geen rook uit het toestel ๐Ÿ˜

    Ik vind het al heel wat ๐Ÿ™ƒ

  • #2
    Veel plezier ermee! Het went best wel snel

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
      Veel plezier ermee! Het went best wel snel
      Dank je.

      Het vervelende is dat ik wat dit betreft nogal nieuwsgierig ben aangelegd en als de instellingen nog niet helemaal naar mijn zin zin of ik elke keer weer wat nieuws wil weten over het hoe en wat, dan blijf ik zoeken ๐Ÿ™„
      En toen was het 1 uur 's nachts. Toch maar eens naar bed ๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜‹ nu.
      Morgen weer een dag ๐Ÿ˜

      Reageer


      • #4
        En jawel hoor: de eerste problemen zijn er. Geen WIFI-verbinding meer ๐Ÿ™„๐Ÿค”
        WiFi-icoontje op de Galaxy is weg en op de oude Nokia doet die het wel.

        Twee uur met een kenner van mobiel gebruik en instellingen enz. enz. nagekeken en we hebben de oplossing niet kunnen vinden.
        Andere vragen die ik ook gelijk maar in de groep heb gegooid zijn wel al beantwoord.

        Toen toch maar even naar de Mediamarkt gereden, bij de Smartdesk en de Deltabalie konden ze me niet verder helpen. Er was een storing waardoor ze niet in het systeem konden.
        Morgen dus even terug naar de Mediamarkt of de Delta-winkel.

        Nu dus eventueel internetten op mobiele netwerk. Maar voor vandaag is het weer genoeg, ik laad de tlf op, zet hem uit en ga aan de (sterke) koffie.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          En jawel hoor: de eerste problemen zijn er. Geen WIFI-verbinding meer ๐Ÿ™„๐Ÿค”
          WiFi-icoontje op de Galaxy is weg en op de oude Nokia doet die het wel.

          Twee uur met een kenner van mobiel gebruik en instellingen enz. enz. nagekeken en we hebben de oplossing niet kunnen vinden.
          Andere vragen die ik ook gelijk maar in de groep heb gegooid zijn wel al beantwoord.

          Toen toch maar even naar de Mediamarkt gereden, bij de Smartdesk en de Deltabalie konden ze me niet verder helpen. Er was een storing waardoor ze niet in het systeem konden.
          Morgen dus even terug naar de Mediamarkt of de Delta-winkel.

          Nu dus eventueel internetten op mobiele netwerk. Maar voor vandaag is het weer genoeg, ik laad de tlf op, zet hem uit en ga aan de (sterke) koffie.
          Er is een filmpje voor dus wie weet :

          https://youtu.be/LLJc0RVTv2g?si=zYQq5LcmlAt-Iy7w

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Er is een filmpje voor dus wie weet :

            https://youtu.be/LLJc0RVTv2g?si=zYQq5LcmlAt-Iy7w
            Dank voor de tip, maar niet gelukt.

            Er stond ook nog een ander filmpje op YouTube, maar die man gaat zo snel en ik weet niet of ik het verbeter of vererger.

            https://www.youtube.com/watch?v=Xf6Q74AEcJQ

            Ik ga dus maar even naar Media Markt of de Delta Winkel.

            Kan hij me ook gelijk helpen mijn telefoonnummers over te zetten, want dat is ook nog niet gelukt.
            Alles, emailadressen, foto's, filmpjes en mijn favoriete ringtone is overgezet, maar die stonden als kopie op de PC.
            De telefoonnummer zullen op de oude SIM-kaart staan, vermoed ik en die kon ik niet kopiรซren. Als het niet anders kan: ik heb ze allemaal opgeschreven, dus kan ze altijd nog handmatig intikken. Heb toch niks beters te doen ๐Ÿ˜ Alhoewel ๐Ÿ™„.

            Reageer


            • #7
              Ter info om even te laten weten hoe de zooi die ik er blijkbaar van had gemaakt is opgelost:

              Zonet even naar de Delta Winkel geweest ipv de desk in Mediamarkt.

              Een kundige meneer heeft me kunnen helpen. Nieuwe WIFi naam en wachtwoord, waarvan ik het wachtwoord thuis moest invoeren. De te nemen stappen even opgeschreven, thuis geprobeerd en voila daar ben ik weer. Ik zou bijna willen dat mijn WIFI-naam EUREKA was ๐Ÿ˜

              Hij heeft ook, vraag me niet hoe, mijn telefoonnummers van de oude Nokia op de Galaxy gezet. Ik vermoed dat hij de SIM card van de Nokia tijdelijk in de Galaxy heeft gedaan?
              Dat durfde ik zelf niet te doen ๐Ÿ˜” omdat ik niet zeker wist wat er zou gebeuren en alles nog erger zou maken..

              Ook heeft hij nog wat "stomme" vragen van deze beginner beantwoord. Helemaal top dus en hopelijk leest die medewerker ook wel eens op het forum mee....

              Nogmaals bedankt! ๐ŸŒท๐ŸŒผ๐ŸŒป๐Ÿ€๐ŸŒป๐ŸŒผ๐ŸŒท

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X